    From: "AntyNeelix" <a...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Postój Taxi-oznakowanie.
    Date: Sat, 20 Mar 2010 14:21:56 +0100
    <hnti1b$5sj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnvds5$l8r$1@news.dialog.net.pl>
    <hnvs3k$hrb$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ho048n$24r$1@news.dialog.net.pl>
    <ho08dg$kei$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <ho28h2$14j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <ho2bvu$pp7$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    .

    > Do tekstów z OE dokłada bez problemu.

    I znowu kłamiesz.

    > Jak inny pieprzy(spóźnia się z wcinaniem) to potem są tylko konsekwencje.

    Wyjaśniz gdzie mam zrobić wcięcia (wstawić znaki >) w tekście który właśnie piszę, a
    na który ty odpowiesz i OE ci automagicznie wcięć (wstawienia znaków >) nie zrobi?

    > To zaproponuj Microsoftowi niech zrobi oficjalną łatę.

    W celu usłuszenia od neelixa, że on i tak nie zainstaluje łaty, bo to on decyduje co
    instaluje na swoim komputerze?

    > I wstawia. W odpowiedzi z OE wstawia.

    Jednak jesteś...

    > Czasem łatwiej odpowiadać w dyskusji mając całość, a nie zdania wyrwane z
    > kontekstu.

    > Jaka cała? Może cały świat jak mawiał pewien klasyk mówiąc jak to cały świat
    > śmieje się z Polski?

    Ta cała, która jeszcze ma ochotę ci tłumaczyć i nie ma cię w kf

    > Co było w tamtej odpowiedzi nie tak z wyglądem?

    A co będzie w odpowiedzi na tą wiadomość nie tak, jeśli nie zrobisz ręcznych
    poprawek...

    --
    Tomasz Nycz