    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Postój Taxi-oznakowanie.
    Date: Sat, 20 Mar 2010 11:34:44 +0100
    <hnti1b$5sj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnvds5$l8r$1@news.dialog.net.pl>
    <hnvs3k$hrb$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ho048n$24r$1@news.dialog.net.pl>
    <ho08dg$kei$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>

    news:100319.180759.pms.1892@int.dyndns.org.invalid..
    .
    > Proszę, ja zrobiłem...
    > Dało się naprawić to co neelix zepsuł, trochę chęci wystarczyło -- tak, to
    > nie autor wiadomości na którą odpowiadasz, ma coś zrobić ze znakami
    > cytowania ( > ), tylko ty powinienieś te znaki wstawić -- dokładając
    > kolejny
    > w zależności od poziomu cytowania. Skoro czytnik (OE) tego nie potrafi, to
    > rób to ręcznie, albo korzystaj z nakładek, które feler w OE poprawiają.
    > Jaki masz cel w tym, żeby postrzegano cię jak "Małpę w kąpieli"

    Ja nie zepsułem, bo to nie u mnie zabrakło wcięć. OE dodaje je bez problemu.
    Już poprzednio wytłumaczyłem jak krowie na rowie, że poprawiać za kogoś nie
    będę, a zwłaszcza długich tekstów. Jak komuś przeszkadza to niech sam
    dostosuje się do większości, a nie odwrotnie. Poza tym to ja decyduję co
    będę instalował na moim kompie i nikomu nic do tego. Nakładki tylko
    rekomendowane/autoryzowane przez producenta oesa. Poczekam aż zrobią
    odpowiedniego servis packa. Coś jest nie tak w wyglądzie tej odpowiedzi?
    neelix