    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Postój Taxi-oznakowanie.
    Date: Sat, 20 Mar 2010 14:56:56 +0100
    <hnti1b$5sj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnvds5$l8r$1@news.dialog.net.pl>
    <hnvs3k$hrb$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ho048n$24r$1@news.dialog.net.pl>
    <ho08dg$kei$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <ho28h2$14j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <ho2bvu$pp7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <ho2i86$o7b$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "AntyNeelix" <a...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:ho2i86$o7b$1@inews.gazeta.pl...

    .
    > Do tekstów z OE dokłada bez problemu.

    I znowu kłamiesz.

    > Jak inny pieprzy(spóźnia się z wcinaniem) to potem są tylko konsekwencje.

    Wyjaśniz gdzie mam zrobić wcięcia (wstawić znaki >) w tekście który właśnie
    piszę, a na który ty odpowiesz i OE ci automagicznie wcięć (wstawienia
    znaków >) nie zrobi?

    > To zaproponuj Microsoftowi niech zrobi oficjalną łatę.
    W celu usłuszenia od neelixa, że on i tak nie zainstaluje łaty, bo to on
    decyduje co instaluje na swoim komputerze?

    Nadal to nie będzie obowiązek tylko wolny wybór.

    > I wstawia. W odpowiedzi z OE wstawia.
    Jednak jesteś...
    > Czasem łatwiej odpowiadać w dyskusji mając całość, a nie zdania wyrwane z
    > kontekstu.
    > Jaka cała? Może cały świat jak mawiał pewien klasyk mówiąc jak to cały
    > świat
    > śmieje się z Polski?
    Ta cała, która jeszcze ma ochotę ci tłumaczyć i nie ma cię w kf
    > Co było w tamtej odpowiedzi nie tak z wyglądem?
    A co będzie w odpowiedzi na tą wiadomość nie tak, jeśli nie zrobisz ręcznych
    poprawek...
    --
    Tomasz Nycz

    Nie odpowiedziałeś na pytanie. Dla mnie bez znaczenia co po jakimś badziewiu
    będzie nie tak. Skoro przeszkadza to pisz tak, by poprawek nie trzeba było
    robić. OE zrobi je sam wcinając tekst. Ty AntyNeelix jesteś od dawna i ta
    stałas postawa absolutnie mnie nie dziwi. To już jakaś paranoja. :-)) Ja nie
    jestem od lubienia. Mało mnie to obchodzi.
    neelix