  • From: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <hnti1b$5sj$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4ba32fa7$1@news.home.net.pl>
    <hnvs3k$hrb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Postój Taxi-oznakowanie.
    Date: Fri, 19 Mar 2010 14:20:45 +0100

    neelix napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> napisał

    > I bardzo źle. Temat o tyle ciekawy, że niedawno był długo dyskutowany.
    To, że coś było długo dyskutowane, nie oznacza, że jest ciekawe.

    > Mój temat to kontynuacja tamtego od innej strony
    Znam tamtą dyskusję (sam w niej brałem udział) i mimo rozrośnięcia,
    merytorycznych wniosków było tyle co kot napłakał.

    > dla pokazania i
    > zobaczenia na własne oczy, że może być coś odwrotnie, co wielu
    > postulowało.
    Sęk w tym, że zgodnie z przepisami nie może. Dlatego parę osób słusznie
    chciało się dowiedzieć, gdzie Twoje zdjęcie zostało zrobione, myślę że z
    chęci weryfikacji, czy powodem takiego stanu rzeczy jest niewiedza tych, co
    takie oznakowanie postawili, samowolne zamienienie tabliczek przez jakiegoś
    zdenerwowanego kierowcę, któremu prawidłowe oznaczenie wydaje się
    nielogiczne czy też jest to nie taki w końcu skomplikowany fotomontaż.

    > czepianie się z doskoku do przysłowiowej ortografii jest przynajmniej
    > nie na miejscu i bywa irytujące.
    To, że w wątku o oznakowaniu postoju taxi większość miejsca zajmuje Twoja
    pyskówka z Krzysztofem 45 na temat konfiguracji czytnika jest jeszcze
    bardziej irytujące, dlatego postanowiłem wtrącić się i uświadomić Ci, że nie
    masz racji. Może, jeśli więcej osób zwróci Ci na to uwagę, to łatwiej
    zaakceptujesz fakt, że jednak z Twoją konfiguracją coś jest nie tak.

    > Co do czytnika niektóre nie nie
    > oznaczają kolejnych wierszy i trzeba ręcznie wcinać. Przeważnie się nie
    > chce. Programu nie znam. Z pewnością trzeba go jakoś skonfigurować, a
    > do tego trzeba widzieć co jest paskudzone i wtedy znowu pojawią się
    > niezadowoleni, bo to jeszcze nie to.
    Netykiety w tej kwesti do czytania jest na max kilkanaście minut. Polecam
    też stronę producenta programu, na której opisane są błędy i niedociągnięcia
    OE oraz sposoby jego poprawiania.
    http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

    > Skoro jest problem to dlaczego nie
    > usuwa go Microsoft tylko ja mam ich poprawiać?
    ;))))) Jak Ci się Windows zawiesi, zadzwoń po specjalistów z Microsoftu,
    żeby przyjechali i Ci zrestartowali komputer - czemu Ty miałbyś się schylać?

    > Mnie nie razi czyjaś ortografia.
    A mnie - owszem.

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!