  • Data: 2010-03-20 13:29:47
    Temat: Re: Postój Taxi-oznakowanie.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ho2ah5$5j3$1@news.dialog.net.pl...
    'Tom N' napisał(a):
    > Albo nie chcesz zrozumieć, albo jesteś idiotą ...]
    Fajnie być idiotą, zwłaszcza jak nikt nie patrzy.
    Ja mu współczuję, bo życie idioty to nie bułka z masłem.
    Mnie sie w pale nie mieści jak można nie pojąć tak prostych
    rzeczy. Normalnie gostek odporny na wiedzę.
    --
    Krzysiek

    Gostek mający głęboko takie opinie i czasem ich autorów. Twoja pała jak
    widać to nanopała więc oczywistości nie pojmiesz. Nikt nie będzie mi mówił
    co mam instalować. Każdy z pretensjami zaczyna od siebie i instaluje sobie
    OE. A jaka jest twoja wiedza? Jak bardzo głupi jesteś w porównaniu z kimś
    kto np. naprawia sprzęt z ktorego teraz czytasz, robi dywany, albo łata
    dziury w jezdni, ty wszechwiedzący chłopski filozofie? Myślisz, że jak
    opanowałeś jakąś łatę do systemu to rozumy pozjadałeś? Oczywiście w temacie
    dyskusji jesteś laikiem więc na wszelki wypadek pisząc z jakiegoś badziewia
    czepnieś się użytkownika jakiegoś systemu, bo jakoś musisz zaistnieć. Tutaj
    są potrzebne wyrazy współczucia. Prawdopodobnie wiem na kogo głosujesz w
    wyborach. To takie symptomatyczne.
    neelix