-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.mb-net.net!open-news-network.org!aioe.org!peer02.ams
4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!u
nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
STED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Postęp w bateriach.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
<5f22f411$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5f281d10$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1> <20200803174026.59569c36@mateusz>
<rg9q8a$qmc$1$Janusz@news.chmurka.net> <20200804072824.4a793e35@mateusz>
Date: Tue, 4 Aug 2020 07:50:14 +0200
Message-ID: <p4cc3irbwa29$.8069nsjqxdgb.dlg@40tude.net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1596520213 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 556 82.143.187.50:56273
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2093
X-Received-Body-CRC: 663272326
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682260
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 4 Aug 2020 07:28:24 +0200, Mateusz Viste napisał(a):
> 2020-08-03 o 21:58 +0200, Janusz napisał:
>> W dniu 2020-08-03 o 17:40, Mateusz Viste pisze:
>>> 2020-08-03 o 15:44 +0100, PiteR napisał:
>>>> Ropa się kiedyś skończy.
>>>
>>> Może nauczymy się ją syntetyzować?
>> Po co? Ropa w przyszłości straci na znaczeniu.
>
> Po to, że takie płynne paliwo to jednak bardzo praktyczna rzecz jest.
> Dużo praktyczniejsza jak widać od tych wszelkich akumulatorów.
Ma wade - duze straty w silnikach cieplnych.
Gdyby tak sie udalo paliwo do ogniw paliwowych, o sprawnosci choc 80%
...
I to wcale nie musi byc ropa - moze byc np wodorek litu czy boru.
Albo - bateria/akumulator z cieklymi elektrodami.
Sa takie w fazie badan..
>> Zamiast mieć swoje będziesz zamawiał auto pod dom.
>
> Już był o tym wątek, całkiem niedawno. Nie da się tak - samochodów
> musiałoby być dalej tyle, co ludzi jadących do pracy. Ja nie chcę z
> nikim jechać na siłę, gdybym chciał to wziąłbym autobus.
Kwestia ceny.
Albo rozlozenia godzin pracy.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.20 09:04 Shrek
- 04.08.20 09:35 ąćęłńóśźż
- 04.08.20 09:36 ąćęłńóśźż
- 04.08.20 09:39 ąćęłńóśźż
- 04.08.20 10:18 Shrek
- 04.08.20 11:12 cef
- 04.08.20 11:54 ąćęłńóśźż
- 04.08.20 12:05 Shrek
- 04.08.20 12:11 Janusz
- 04.08.20 12:18 Janusz
- 04.08.20 15:10 J.F.
- 04.08.20 15:19 Shrek
- 04.08.20 15:29 nadir
- 04.08.20 15:49 Shrek
- 04.08.20 15:55 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa