  • Data: 2017-03-17 12:55:52
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:58cbb4a9$0$15193$65785112@news.neostrada.pl...

    > To wręcz móje odkrycie życiowe! Tylko we wspólczesnej Polsce to bardzo
    > potrzebna umiejętność. Czy to w firmie, czy w sejmie czy gdziekolwiek
    > wszystko opiera się na zwykłych dupolizach, wszechobecna propaganda

    Ależ ja nie twierdzę, że nie należy tego umieć!

    > sukcesu jak za komuny. W dużej firmie nie można skrytykować działania
    > wierchuszki, mail gdzie jest między wierszami jakieś niezadowolenie z
    > systemu informatycznego(!), powoduje wielką aferę i prikaz, żeby nie
    > wysyłać więcej! To jak ten system może być rozwijany i ulepszany?

    Rzut kostką, potem zakręcenie ruletką, wreszcie wypożyczony na 10 minut
    szczeniaczek sąsiadki i zakłady, gdzie wydali...? I wróżymy z fusów
    dodatkowo.

    > Przecież wszyscy zadowoleni, tylko straty w miliony dolarów idą, jak nie
    > w miliardy. Nie dziwi mnie, że fachowca nie dopuszczą, bo się boją tych
    > co więcej wiedzą.

    Ale, jak się to z jakiegoś powodu skończy, to co wtedy? Miotła i psie kupy z
    ulicy sprzątać, bo więcej sam nie potrafi?

    (C) Kabaret Neo-Nówka.