  • 71. Data: 2016-12-05 00:08:12
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Gorzej jak zastanie uwieczniona ta znana osoba na kilku zdjeciach i okaze
    sie wlascicielem lub uzytkownikiem ktory swiadomie wprowadza organ w blad.
    ---
    Ustalmy ...

    Tablica rejestracyjna nie jest identyfikatorem pojazdu bo ... i tu kodeks
    drogowy mówi, że identyfikatorem pojazdu jest numer nadwozia :-)

    Pieprzycie po prostu komusze bzdury jak to będziecie ludzi śledzić a palcem
    do d..y trafić nie umiecie :-)

  • 72. Data: 2016-12-05 00:15:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Niby pojebane ale tak u nas jest ze ubezpieczenie kupuje imiennie wlasciciel
    samochodu a ubezpieczony jest samochod. Nie zastanawiam sie czy tak jest
    dobrze czy zle. Tak jest i juz.
    ---
    A ja nie zastanawiam się jak jest tylko co ma sens.

  • 73. Data: 2016-12-05 00:30:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadzisz ze taki zapis jest niezmienialny jak 10 przykazan? Musze Cie zmartwic. 10
    przykazan tez kiedys dla kasy zmanipulowano.

  • 74. Data: 2016-12-05 01:00:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zastanawiac to sie mozna nad czyms na co ma sie wplyw. Jesli nie ma sie wplywu to
    pozostaje albo podporzadkowanie albo nie podporzadkowanie. Z tym w drugim przypadu
    zawsze sie przegrywa. Optymalny uklad jest taki ze jakims cudem robia mozliwosc
    zdalnego wyrejestrowania bez zdawania tablic i mozliwosci nie placenia w tym czasie
    oc. W nie istniejacym spoleczenstwie takie rozwiazanie by dzialalo bo ludzie sa w nim
    uczciwi i przestrzegaja zasad. Zbedna jest wtedy kontrola. Ale ze taki swiat
    rownolegly nie istnieje to potrzebna jest kontrola i karanie tych co zasad nie
    przestrzegaja. Jest XXI wiek i mozna by placic oc za czas w jakim chce sie korzystac
    z samochodu. Stawka dzienna mogla by byc 30% wyzsza niz normalna. Wielu by to
    urzadzalo. Mozna placic przelewem z potwierdzeniem smsem na wskazany telefon, karta w
    bankomacie, ci co rzadza terminalami w sklepach zaraz by zrobili taka usluge.
    Technicznie problem samodzielnej rejestracji nie istnieje. Nie ma zadnych ograniczen
    technicznych w wylapywaniu tych co cwaniakuja. To gdzie jest ograniczenie? W cenie
    polisy. Musialy by bardzo zdrozec. OC jest ubezpieczeniem solidarnym. Wszyscy sie
    skladaja na tych co maja pecha. A pecha moze miec kazdy. Rozwiazaniem bylo by
    wprowadzenie zasady ze za razace naruszenie przepisow ubezpieczyciel moze wystapic z
    regresem w stosunku do sprawcy. Ktos wjechal na skrzyzowanie przy czerwonym swietle
    bo mial zawal ubezpieczyciel placi i sie nie czepia. Ale jak wjechal bo nie zauwazyl
    czerwonego i zrobil sie wypadek to wystepuje z regresem bo umawial sie ze ubezpiecza
    kogos kto ma uprawnienia i wie jak sie zachowac w takiej sytuacji. Cos jak sugerowana
    predkosc na niemieckich autostradach. Udowodnia ze sprawca wypadku ja przekroczyl to
    moze w snie pomarzyc ze dostanie jakas kase i nie beda wolali zeby cos doplacil.

  • 75. Data: 2016-12-05 11:20:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Identyfikacja samochodu to nie tylko numery rejestracyjne.
    >Jak bedzie zasloniety jeden czy dwa znaki to dalej da sie ustalic ze
    >stu procentowa pewnoscia tylko jeden jedyny samochod.
    >Prawdopodobienstwo ze dwa identyczne co do marki, koloru,
    >typu samochody beda mialy numery uniemozliwiajace identyfikacje przez
    >maszyne jest rowne zeru.

    zerowe prawdopodobienstwo to nie jest zdarzenie niemozliwe.

    Ale czy takie zerowe ... powiedzmy ze kupilem do firmy 5 jednakowych
    samochodow, poszedlem z papierami do urzedu ...
    myslisz, ze mi specjalnie dobiora rozrzucone numery, czy wybiora
    kolejne ze stosu ?

    >Poza tym kto powiedzial ze w przypadku gdy zostanie namierzony
    >samochod z listy czasowo wyrejestrowanych ale nie ma pewnosci po
    >analizie z jednej >kamery to taki samochod nie wpadnie na liste
    >obserwowanych przez inne kamery podlaczone do skynetu. W takiej
    >sytuacji jest tylko kwestia czasu kiedy >zostanie poprawnie
    >zidentyfikowany. Po idenyfikacji skynet wysle stosowne do sytuacji
    >pisemka z wypelniona kwota na przelewie.

    Na szczescie zycie przekuwa Twoje zapowiedzi na rzeczywistosc w dlugim
    tempie ...

    >Normalne oc to cirka
    >jebat 2-3 zlote dziennie. Karne na przyklad normalna stawka dzienna
    >oc x 250. Jak bym byl krolem to tak bym kazal zrobic. Dopuscil bym
    >tylko mozliwosc >uzycia wyrejestrowanego pojazdu w celu ratowania
    >zycia podwladnych. Oczywiscie udokumentowane.
    >W ww przypadku zdawanie numerow rejestracyjnych bylo by bledem.

    Do ratowania mozna pojechac pojazdem bez tablic.
    Ale powrot na lawecie ...

    J.

  • 76. Data: 2016-12-05 14:05:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nawet jak beda numery jeden po drugim to zostaje spory margines na to ze B i 8 oraz O
    i 0 beda w takiej konfiguracji ze nieomylna maszyna je pomyli. Masz racje ze moje
    wizje sie sprawdzaja, a ze w dlugim czasie. Pamietam jak mnie jebaliscie na funty za
    odcinkowy pomiar predkosci. Ze niemozliwe itp. I jest. Jak patrze na rozwoj techniki
    to widze ze dozyje momentu ze mandaty beda automatycznie odpisywane z konta w banku.
    Wystarczy ze zdelegalizuja fizyczne pieniadze. Przy okazji pozbeda sie mola ze ludzie
    moga w zlocie albo diamentach trzymac kase na czarna godzine. Zniknie szara strefa.
    Dziwne ze jeszcze tego nie zrobili.

  • 77. Data: 2016-12-05 19:47:34
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    W dniu niedziela, 4 grudnia 2016 01:09:11 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Natomiast w rzeczywistości system i tak jest ułomny, bo jak tablice są po
    > prostu brudne, to choćby skały srały OCR nie da rady.
    > A jeszcze użyli kamer i oświetlenia w podczerwieni, a tam syf na tablicach
    > jest dużo bardziej widoczny niż w świetle widzialnym.

    Przez 5 lat pracowałem przy OCR i system jest naprawdę dopracowany, algorytmy
    porafiły ludzkie drukowane pismo odczytać z formularzy z 90% skutecznością.
    A gdzie dopiero standaryzowane tablice. No ale gdy nie widać liter to nie widać.
    Żaden system nie poradzi.

  • 78. Data: 2016-12-05 19:53:13
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 17.2.
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    .

    > Rowerzysta nie ma obowiązku ustępowania pierwszeństwa nieuprzywilejowanemu
    > pojazdowi wyjeżdżającemu z bramy.

    I to jest właśnie przykład tępego uporu, który sprawia, że dobrze się czuję mając te
    1.5 tony blachy koło siebie. Jedzie gościu chodnikiem, choć nie ma prawa tam być,
    przy ścianie zbliża się do bramy, to jest brak instynktu samozachowawczego,
    jakiejkolwiek wyobraźni, powoduje niebezpieczną sytuację, marnuje czas Zenka, jakby
    potrzeba była drogiego leczenia to obciąża podatników, dostaje za to mandat, skądinąd
    bezwzględnie słusznie, o czym tu dyskutować?

  • 79. Data: 2016-12-05 20:30:45
    Temat: Re: Posluchajta ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A czemu nie, jeśli zenkowi nie zależało na stwierdzeniu winy roweranta
    > (a pewnie nie, skoro nie wie za co rowerant mandat dostał), to czemu
    > nie. Ja jak maiłem kolizję i przyjechała policja, to dwa razy się pytali
    > czy oni tu naprawdę są potrzebni, bo i tak po prawdzie pretensji
    > specjalnej nie miałem, szkoda niewielka, wszyscy cali, więc policjanci
    > też sugerowali, żeby ktoś oświadczenie podpisał i po zawodach.

    O, to widac zalezy od nastroju.
    Jak mnie facet ostatnio obtarł, po czym zawołał policję bo niby zle stałem
    to jak juz mu wyjasnili ze głupoty opowiada, na jego sugestię to ze moze w
    takim razie się ze mna dogada odpowiedzieli ze jak juz przyjechali to musza
    zakonczyc interwencję formalnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 80. Data: 2016-12-05 20:35:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.12.2016 o 20:30, Budzik pisze:

> [...]
    > takim razie się ze mna dogada odpowiedzieli ze jak juz przyjechali to musza

    Skoro sam dzwonił, to słusznie. Chcącemu nie dzieje się krzywda;)

    U mnie ja dzwoniłem, bo kierownik tłumaczył, że jest niewinny, bo jak
    zmieniał pas to mnie nie widział, bo mu ciężarówka zasłaniała (co zeznał
    policjantom;) Ponieważ jechał autobusem miejskim to go trochę rozumiałem
    - dla przyjemności tych pasów nie zmieniał, i jakbym go widział, to bym
    puścił. Tylko ta pechowa ciężarówka;)

    Shrek