-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.x-privat.org!news2.euro.net!209.19
7.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <s...@p...homelinux.net>
<x...@n...gazeta.pl> <jf119e$bve$1@inews.gazeta.pl>
<vifp7h7jmjva$.1uwl08cn41znr$.dlg@40tude.net>
<jf4k0c$c74$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<jf4nrb$pdv$1@inews.gazeta.pl> <1...@4...net>
<jf60tn$oc2$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<jflqsb$3e0$1@inews.gazeta.pl>
<jlilb9gbjcxn$.1qp3hn6g9bs21$.dlg@40tude.net>
<28q3wk6p56bx$.mqnhc49954pz$.dlg@40tude.net>
<jfq0nn$23t$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<jfr017$4r6$1@inews.gazeta.pl>
Date: Thu, 26 Jan 2012 19:15:38 +0100
Message-ID: <1t7q1nkrysrow.8jpd1r65gf4a$.dlg@40tude.net>
Lines: 50
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.138.65
X-Trace: 1327601738 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26708 83.11.138.65:54960
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2429233
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 26 Jan 2012 08:40:11 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
> On 2012-01-26 00:04, Tomasz Pyra wrote:
>> On Wed, 25 Jan 2012 23:45:57 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
>>
>>> On 2012-01-25 23:21, Tomasz Pyra wrote:
>>>> On Wed, 25 Jan 2012 19:51:03 +0100, Tomasz Pyra wrote:
>>>>
>>>>> On Tue, 24 Jan 2012 09:41:34 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
>>>>>
>>>>>> Zrobiłem test: Parking, dziewiczy, wilgotny śnieg, ~8cm, w obu
>>>>>> wypadkach. Hamowanie rozpczynane na linii przy 40kmh. Raz prostoliniowo
>>>>>> na granicy poślizgu, raz z obróceniem pojazdu o 90-stopni.
>>>>>
>>>>> Też pobadałem sprawę i istotnie ręczny wyraźnie zacieśnia promień skrętu w
>>>>> podsterownym poślizgu.
>>>>
>>>> I fotka:
>>>> http://img804.imageshack.us/img804/350/zdjecie000s.j
pg
>>>>
>>>> Na pierwszym planie ślad hamowania na wprost.
>>>> Na drugim zakręt na ręcznym.
>>>
>>> Na samym ręcznym ?
>>
>> No i kierownica oczywiście.
>
> Ale bez użycia nożnego hamulca ?
Na zdjęciu jest samym ręcznym.
Potem robiłem jeszcze dużo różnych prób, m.in. z nożnym w różnych
konfiguracjach, ale wyniki były najwyżej podobne.
Zresztą trudno je jednoznacznie porównywać - sam ręczny daje szybko dobre
możliwości skręcania. Użycie hamulca roboczego na początku pogłębia
podsterowność, ale samochód szybciej hamuje i po chwili samochód skręca już
lepiej.
> Dla pełni obrazu, warto ponowić test na innej nawierzchni - np, zwykła
> kostka betonwa (nie dziurawa), oraz na asfalcie - w obu przypadku
> pokrytych śniegiem.
Warto też ponowić test przy dużej prędkości.
Bo takie podpieranie się ręcznym to fajna rzecz jak samochód jedzie z
prędkością rowerzysty :)
Przy jakiś konkretnych prędkościach to już będzie nie do opanowania.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.01.12 20:01 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 26.01.12 20:09 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 26.01.12 20:28 Marcin 'Yans' Bazarnik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 potwierdzenie notarialne dokumentow tozsamosci ze zdjeciem
- 2025-02-27 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-02-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=