-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
Date: Wed, 18 Jan 2012 12:41:30 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 69
Message-ID: <jf6b5u$oom$1@inews.gazeta.pl>
References: <s...@p...homelinux.net>
<x...@n...gazeta.pl> <jf119e$bve$1@inews.gazeta.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<jf13up$juk$1@inews.gazeta.pl> <jf14s2$80f$1@node2.news.atman.pl>
<jf15p3$q42$1@inews.gazeta.pl> <jf1gp4$qem$1@node2.news.atman.pl>
<jf27nd$jev$1@inews.gazeta.pl> <jf3gat$sh1$1@node2.news.atman.pl>
<jf3ru6$nrc$1@inews.gazeta.pl> <jf3vr8$e1i$1@node2.news.atman.pl>
<jf4l06$fm1$1@inews.gazeta.pl> <jf62al$io2$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-202-194.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1326886910 25366 89.72.202.194 (18 Jan 2012 11:41:50 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jan 2012 11:41:50 +0000 (UTC)
X-User: yansvanhorn
In-Reply-To: <jf62al$io2$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.25)
Gecko/20111213 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.17
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427536
[ ukryj nagłówki ]On 2012-01-18 10:10, Arek wrote:
> W dniu 2012-01-17 21:16, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> [...]
>
>>>>> Ty masz do dyspozycji jeden pedał hamulca który kontroluje wszystkie 4
>>>>> koła równocześnie. ABS kontroluje każde koło niezależnie. Do tego
>>>>> wyczuwa poślizg natychmiast, Ty nie masz na to najmniejszych szans.
>>>>> Dodatkowo ABS może hamować nawet jednym kołem jeżeli ma przyczepność a
>>>>> pozostałe 3 odpuszczać. Co w efekcie daje jakieś tam hamowanie. Ty
>>>>> odpuszczasz wszystko więc nie hamujesz albo doprowadzasz do uślizgu
>>>>> więc
>>>>> nie hamujesz. Twoja efektywność jest dużo gorsza niż współczesnego
>>>>> ABS'u.
>>>>
>>>> Odpowiem tak:
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=S5zD6nsDIiU
>>>>
>>>> Zobacz go do końca. Dodatkowa uwaga: szuter może być podobny do śniegu.
>>>> Wiem, wiem.. zaczniesz pisać, że OBECNE systemy bla bla bla... wiele
>>>> jednak się nie zmieniło.
>>>
>>> Więc tak:
>>> 1. Tam pomiędzy kierownicą a pedałami siedzi gość z ponadprzeciętnymi
>>> umiejętnościami.
>>
>> Dlatego warto mieć umiejętności ponad przeciętność.
>
> W teorii to co drugi to Kubica więc dlaczego nie "Bubel". Wróć na ziemię.
Jak myślisz, po co są te szkoły bezpiecznej jazdy lub doskonalenia
techniki jazdy ? Problem w tym, że nikomu się niechce i nie widzi
potrzeby szkolenia się.
>>> 2. Szuter nie ma nic wspólnego z luźnym śniegiem na twardym asfalcie. W
>>> tym przypadku samochód nie zagłębia się w podłoże zgarniając coraz
>>> większe hałdy piachu.
>>
>> Zawsze jest luźny śnieg ?
>
> Jeżeli nie ma to tym gorzej. Istotą nie jest luźna nawierzchnia tylko
> możliwość orania jej bokiem.Asfaltu nie zaorasz. Dodatkowo śliska
> powierzchnia ma właściwości dokładnie odwrotne. Czyli efekt jest również
> odwrotny.
Luźny - zupełnie nie związany zupełnie z podłożem.
Wiekszość postaci da się ryć...jedynie zmrożony śnieg, lód nie
przyniesie korzyści... z innego rodzaju powierzchni zawsze uda się Ci
się pchać bokiem zaspę - a to pomaga.
>>> 3. Owszem obecne systemy ABS to zupełnie inna liga.
>>>
>>> Czyli kierujący, warunki oraz sprzęt pochodzą z innych światów, więc co
>>> Ty porównujesz?
>>
>> Jasne, to co on przedstawia wymaga super duper sprzętu, nie przesadzaj
>> proszę.
>
> Czytaj ze zrozumieniem. To co on przedstawia wymaga super umiejętności.
> Statystyczny ich nie ma, za to ma dobry sprzęt. Więc lepiej go
> wykorzystać niż bez sensu kozaczyć.
Właśnie wiara w te systemy powoduje, że ludzie jeżdżą szybciej, ponieważ
czują się bezpieczniejsi - i właśnie zaczynają kozaczyć. Ci świadomi
wiedzą co i kiedy można...
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.12 12:57 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 18.01.12 13:08 Mirek Ptak
- 18.01.12 13:14 Arek
- 18.01.12 13:28 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 18.01.12 13:39 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 18.01.12 13:50 Filip
- 18.01.12 13:54 Mirek Ptak
- 18.01.12 14:50 Piotr Klimek
- 18.01.12 17:33 Kuba \(aka cita\)
- 18.01.12 17:38 Kuba \(aka cita\)
- 18.01.12 18:10 J.F
- 18.01.12 18:43 Artur Maśląg
- 18.01.12 21:38 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 18.01.12 21:44 Mlody
- 16.01.12 22:33 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 "Zorganizowana Grupa Przestępcza" poczeka na decyzję o ekstradycji z UK na wolności [RARS]
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.