eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Date: Tue, 17 Jan 2012 12:42:55 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 48
    Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <jf1sir$bgj$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jf3h17$t81$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jf3l6r$4uj$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jf3nnb$4ie$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.104.50.68
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1326804175 20238 193.104.50.68 (17 Jan 2012 12:42:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jan 2012 12:42:55 +0000 (UTC)
    X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
    X-EKG: 832814
    X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
    X-User: wielki_elektronik12
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-5-686 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427305
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia (Tue, 17 Jan 2012 12:57:31 +0100) ktos podajacy sie za Arek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >>>> W tej sytuacji nie chodzi o to, zeby wytracic predkosc, tylko zeby
    >>>> zmiescic sie pomiedzy kraweznikami.
    >>>
    >>>
    >>> wyjaśnij konkretnie w jaki sposob.
    >>>
    >>> hint - wychylenie osi pojazdu od kierunku poślizgu nie zmienia kierunku
    >>> jazdy, a jedynie kąt pod jakim pierdalniesz w przeszkode. A tu wybrałbym
    >>> akurat najbardziej prostopadły.
    >>
    >> Zrobilbym tak jak napisalem w pierwszym poscie inicjujacym cala dyskusje.
    >> W przypadku za szybkiego wejscia w zakret i utraty przyczepnosci na
    >> przedniej osi ujalbym gazu,
    >
    > Ok, utraciłeś przyczepność na przedniej osi, do tego masz skręcone koła.
    >
    >> zaciagnal na skreconych kolach na chwile
    >> reczny,
    >
    > Na chwilę tzn. na jak długo, 1s, 2s, 0.5s czy jak wyczujesz, że tył ucieka?
    >
    >> nastepnie po ustawieniu samochodu maska w strone wyjscia zakretu
    >
    > No tak, czyli w tej chwili oprócz tego, że nie masz przyczepności na
    > przedniej osi, właśnie utraciłeś przyczepność tylnej osi. Samochód
    > zaczyna w niekontrolowany sposób się obracać.
    >
    >> operowalbym gazem i staral sie przejechac luk nie dotykajac kraweznikow.
    >
    > Więc teraz wytłumacz jako operowanie gazem ma sprawić, że kręcący się
    > samochód odzyska przyczepność i elegancko pojedzie po łuku?

    Cud, ze zyje :)
    Tyle razy to robilem nie majac swiadomosci jakie czyhaja niebezpieczenstwa
    i w nic nie uderzylem. Poza tym nie twierdze, ze w ten sposob odzyskam
    przyczepnosc - tylko, ze uda mi sie zmiescic pomiedzy kraweznikami. Ale
    juz zostalem uswiadomiony, ze byc moze fakt ze miescilem sie tak uzywajac
    recznego oznacza, ze zakret mozna bylo przejechac w 'normalny' sposob
    odzyskujac najpierw przyczepnosc.


    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: