-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Arek <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
Date: Mon, 16 Jan 2012 13:23:30 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <jf14s2$80f$1@node2.news.atman.pl>
References: <s...@p...homelinux.net>
<x...@n...gazeta.pl> <jf119e$bve$1@inews.gazeta.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<jf13up$juk$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: gate.forrest.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1326716610 8207 83.238.97.130 (16 Jan 2012 12:23:30 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jan 2012 12:23:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
Thunderbird/9.0.1
In-Reply-To: <jf13up$juk$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427048
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-01-16 13:07, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> On 2012-01-16 12:55, Piotr Klimek wrote:
>> Dnia (Mon, 16 Jan 2012 12:22:06 +0100) ktos podajacy sie za Marcin
>> 'Yans' Bazarnik
>> wyklawiaturowal co nastepuje:
>>
>>>>> Niestety w przypadku C5 nie mozna pomoc sobie recznym a operowanie
>>>>> gazem konczy sie zmiana biegow. Czy zatem pozostaje wcisnac hamulec,
>>>>> skrecic lekko kierownice i przy akompaniamencie trr-trr-trr ze strony
>>>>> ABSu zblizac sie do kraweznika?
>>>>
>>>> Juz chyba lepiej wyprostowac kola w strone kraweznika i na chwile
>>>> odpuscic hamulec tuz przed najechaniem na niego.
>>>
>>> W zasadzie, wolny czas w trakcie zbliżania do krawężnika wykorzystać na
>>> 3 zdrowaśki... a nóż pomogą :-)
>>
>> Ale hamulec lepiej trzymac wcisniety i probowac sterowac przy pomocy
>> ABSu,
>> czy lepiej puscic gaz i starac sie manewrowac tylko kierownica?
>
> Tak operować gazem i kierownicą aby starać się odzyskać sterowność. A
> najlepiej, jak już wiesz, że zbliżasz się do zakrętu zbyt szybko to
> starać się ustawić samochód bokiem przed zakrętem.
A jak już wszytko zawiedzie to jednak użyć ABS'u, który jest najlepszym
rozwiązaniem w tym wypadku.
A jeszcze lepiej sprawdzić to w rzeczywistych warunkach i udać się na
matę poślizgową, ewentualnie przetestować na jakimś ośnieżonym parkingu.
Wówczas może się okazać, że świat teoretyków pms'u a rzeczywisty to
zupełnie inne bajki.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.12 13:25 Arek
- 16.01.12 13:30 Tadeusz
- 16.01.12 13:38 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.01.12 13:39 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.01.12 13:43 Czarek Daniluk
- 16.01.12 13:45 Czarek Daniluk
- 16.01.12 13:45 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.01.12 13:48 Piotr Klimek
- 16.01.12 13:48 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.01.12 14:02 Bydlę
- 16.01.12 14:03 Piotr Klimek
- 16.01.12 14:04 Agent
- 16.01.12 14:04 Piotr Klimek
- 16.01.12 14:07 BartekK
- 16.01.12 14:18 AL
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS