-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Arek <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
Date: Mon, 16 Jan 2012 13:23:30 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <jf14s2$80f$1@node2.news.atman.pl>
References: <s...@p...homelinux.net>
<x...@n...gazeta.pl> <jf119e$bve$1@inews.gazeta.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<jf13up$juk$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: gate.forrest.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1326716610 8207 83.238.97.130 (16 Jan 2012 12:23:30 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jan 2012 12:23:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
Thunderbird/9.0.1
In-Reply-To: <jf13up$juk$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427048
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-01-16 13:07, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> On 2012-01-16 12:55, Piotr Klimek wrote:
>> Dnia (Mon, 16 Jan 2012 12:22:06 +0100) ktos podajacy sie za Marcin
>> 'Yans' Bazarnik
>> wyklawiaturowal co nastepuje:
>>
>>>>> Niestety w przypadku C5 nie mozna pomoc sobie recznym a operowanie
>>>>> gazem konczy sie zmiana biegow. Czy zatem pozostaje wcisnac hamulec,
>>>>> skrecic lekko kierownice i przy akompaniamencie trr-trr-trr ze strony
>>>>> ABSu zblizac sie do kraweznika?
>>>>
>>>> Juz chyba lepiej wyprostowac kola w strone kraweznika i na chwile
>>>> odpuscic hamulec tuz przed najechaniem na niego.
>>>
>>> W zasadzie, wolny czas w trakcie zbliżania do krawężnika wykorzystać na
>>> 3 zdrowaśki... a nóż pomogą :-)
>>
>> Ale hamulec lepiej trzymac wcisniety i probowac sterowac przy pomocy
>> ABSu,
>> czy lepiej puscic gaz i starac sie manewrowac tylko kierownica?
>
> Tak operować gazem i kierownicą aby starać się odzyskać sterowność. A
> najlepiej, jak już wiesz, że zbliżasz się do zakrętu zbyt szybko to
> starać się ustawić samochód bokiem przed zakrętem.
A jak już wszytko zawiedzie to jednak użyć ABS'u, który jest najlepszym
rozwiązaniem w tym wypadku.
A jeszcze lepiej sprawdzić to w rzeczywistych warunkach i udać się na
matę poślizgową, ewentualnie przetestować na jakimś ośnieżonym parkingu.
Wówczas może się okazać, że świat teoretyków pms'u a rzeczywisty to
zupełnie inne bajki.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.12 13:25 Arek
- 16.01.12 13:30 Tadeusz
- 16.01.12 13:38 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.01.12 13:39 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.01.12 13:43 Czarek Daniluk
- 16.01.12 13:45 Czarek Daniluk
- 16.01.12 13:45 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.01.12 13:48 Piotr Klimek
- 16.01.12 13:48 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.01.12 14:02 Bydlę
- 16.01.12 14:03 Piotr Klimek
- 16.01.12 14:04 Agent
- 16.01.12 14:04 Piotr Klimek
- 16.01.12 14:07 BartekK
- 16.01.12 14:18 AL
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=