  • 41. Data: 2012-03-01 14:57:31
    Temat: Re: Poślizg na prostej drodze
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-01 14:48, Marek Dyjor pisze:

    > dokładnie popierdalanie w takich warunkach może sie skończyć różnie...
    >
    > ale wielu uważa że jak ma wielki samochód to nic sie im nie stanie.
    Gdyby spotkał Tico to by się sprawdziło... A tutaj jego spotkał TIR :(

    Podobnie jak niektórzy nie mają poczucia własnej małości - na
    przejeździe kolejowym...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 42. Data: 2012-03-01 17:06:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    >dokładnie popierdalanie w takich warunkach może sie skończyć
    >różnie...
    >ale wielu uważa że jak ma wielki samochód to nic sie im nie stanie.

    Zwalniac na widok tira z naprzeciwka ?

    Bo zauwaz ze predkosci byly "jak wszyscy".
    Chyba nawet nie 10km/h szybciej niz ci na prawym.

    Ale niewatpliwie za szybko sadzac po efektach.

    J.

  • 43. Data: 2012-03-01 19:56:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:
> [...]
    >
    > Bo zauwaz ze predkosci byly "jak wszyscy".
    > Chyba nawet nie 10km/h szybciej niz ci na prawym.
    >
    > Ale niewatpliwie za szybko sadzac po efektach.

    imho to reszta też popierdalała zbyt szybko jak na warunki drogowe.

    W RP też takie debilstwo sie spotyka.

  • 44. Data: 2012-03-01 20:01:04
    Temat: Re: Poslizg na prostej drodze
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

    >imho to reszta też popierdalała zbyt szybko jak na warunki drogowe.

    Inni nie wpadli w poslizg, nawet bedac zmuszeni do naglego hamowania.

    >W RP też takie debilstwo sie spotyka.

    No bo jak wolno mozna w koncu jechac ? 40 tez moze byc za szybko ...

    J.

  • 45. Data: 2012-03-02 21:17:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

    > Inni nie wpadli w poslizg, nawet bedac zmuszeni do naglego hamowania.

    > No bo jak wolno mozna w koncu jechac ? 40 tez moze byc za szybko ...

    na suchej prostej rodze można jechać nawet 180 ale w takim syfie jak tam był
    to jazda 100 może być sporo za szybka.

  • 46. Data: 2012-11-04 20:31:19
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Bartosz 'Seco' Suchecki* w wiadomości news:jibjuh$24e$1@inews.gazeta.pl