  • 1. Data: 2012-02-25 22:30:56
    Temat: Poślizg na prostej drodze
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    Witajcie.

    Zobaczyłem dziś film, dosyć makabryczny, ale jeden z wielu takich.

    http://www.liveleak.com/view?i=341_1330137232

    Ale w końcu zapytam, może czegoś nie wiem. To kolejny film,
    kiedy samochód jadący po prostej drodze nagle wpada w poślizg.
    Droga wygląda na dosyć śliską, ale to nie powoduje nagłego obrotu samochodu.

    PJ mam od kilkunastu lat, jeżdżę sporo. W zimie na śliskiej nawierzchni
    raczej lubię się pobawić w poślizgi.

    Chyba tylko raz wpadłem samochodem zimą w nieplanowany poślizg.
    Właściciel samochodu, którym czasem się poruszałem nie wspomniał, że na
    tylne koła założył w połowie zimy opony letnie. Dotychczas były 4
    zimówki i o tym wiedziałem. Na ślimaku na wiadukt zaczął uciekać mi tył.
    Skontrowałem i pojechałem dalej.

    No ale do diaska jak wpaść w poślizg na prostej drodze. Depać gaz lub
    hamulec? Wywijać kierownicą?

    Seco

  • 2. Data: 2012-02-25 22:34:06
    Temat: Re: Poślizg na prostej drodze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-02-2012 22:30, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Zobaczyłem dziś film, dosyć makabryczny, ale jeden z wielu takich.
    > http://www.liveleak.com/view?i=341_1330137232

    Ja tam widzę jakiegoś wróbelka ;>

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 3. Data: 2012-02-25 22:34:56
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-25 22:30, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Zobaczyłem dziś film, dosyć makabryczny, ale jeden z wielu takich.
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=341_1330137232
    >
    > Ale w końcu zapytam, może czegoś nie wiem.

    To jest koliber.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2012-02-25 22:40:27
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-02-25 22:30, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Zobaczyłem dziś film, dosyć makabryczny, ale jeden z wielu takich.

    Ten film:

    http://www.liveleak.com/view?i=3b7_1330178433

    Zastanawiałem się o czym DoQ i Grejon gadają. Jakiś patki? :-)

  • 5. Data: 2012-02-25 22:41:08
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-02-25 22:34, DoQ pisze:

    > Ja tam widzę jakiegoś wróbelka ;>

    Racja :-)

    Tu właściwy.

    http://www.liveleak.com/view?i=3b7_1330178433

    :-)

  • 6. Data: 2012-02-25 22:41:56
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-02-25 22:34, Grejon pisze:

    > To jest koliber.

    Nie jestem ornitologiem, ale wierzę :-) Małe z długim dziobem.

    A tu film właściwy:

  • 7. Data: 2012-02-25 22:44:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-02-2012 22:41, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Racja :-)
    > Tu właściwy.
    > http://www.liveleak.com/view?i=3b7_1330178433

    Czasem wystarczy złapać jedną stronę lód, albo trochę śniegu
    (przyczepności), nieumiejętnie dodać-odjąć gazu i mamy piruet.
    Niestety na oblodzonej nawierzchni opanować coś takiego często graniczy
    z cudem...

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 8. Data: 2012-02-25 23:08:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-25 22:44, DoQ pisze:

> [...]
    > (przyczepności), nieumiejętnie dodać-odjąć gazu i mamy piruet.
    > Niestety na oblodzonej nawierzchni opanować coś takiego często graniczy

    Jak patrzę na to nagranie to mam wrażenie, że kierowca Navary
    przydepnął jak zjechał na prawy ten co jechał przed nim.
    Efekt widać...

  • 9. Data: 2012-02-25 23:17:03
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    > (przyczepności), nieumiejętnie dodać-odjąć gazu i mamy piruet.
    > Niestety na oblodzonej nawierzchni opanować coś takiego często graniczy z

    No, na tym filmie ewidentnie widac, ze zlapal inna nawierzchnie lewa strona.
    Zupelnie jak na niedawno zapodanym filmiku z omijaniem ssakow lesnych na
    drodze...

    --
    Axel

  • 10. Data: 2012-02-25 23:22:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Jak patrzę na to nagranie to mam wrażenie, że kierowca Navary
    > przydepnął jak zjechał na prawy ten co jechał przed nim.

    Zjechał na pas śniegu na środku, takie coś jest raczej mocno niebezpieczne.

    sam byłem świadkiem jak facet TICO :) zrobił pirueta dwa wozy przed nami i
    wylądował bogu dzięki w rowie a nie w innym samochodzie, zachciało sie
    debilowi wyprzedzać.

    To tylko jest przyczynek to obalenia teorii że w zimie można popierdalać bo
    nic sie złego stać nie może.