  • Data: 2009-06-25 07:25:29
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Opera Mini to nie jest natywna przegladarka pozatym skad ci sie wzielo
    > to 54% z ktorej to tabelki wyczytales ?

    OM nie jest natywna, natomiast bez wątpienia jest przeglądarką używaną w
    telefonach komórkowych, przynajmniej w Polsce.

    Dane są oczywiście z gemiusa, zagregowane ;)

    > ipoo ma 1,9mln odslon
    > Urzadzenia mobilne zidetyfikowane per model to 13 mln odslon.
    >
    > Jednak sam udzial Opery Mini w globalnych danych internetowych to 10 mln
    >

    > Wiec dane sa troszke od czapy wiec ciekaw jestem tych 54% skad wziales

    Licząc wg twoich cząstkowych danych

    10+13=23
    13/23= 56 %

    Różnica między 54 a 56 jest raczej niewielka :-)

    > Czyli wynik ipoo jest niedoszacowany :) czy to chciales napisac ?

    Chciałem napisać, że takie schorzenie da się leczyć tylko operacyjnie.
    Spytaj neochirurgów, który fragment trzeba wyciąć.