  • Data: 2009-06-25 08:35:25
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: Szadzik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > 46% posiada Opere Mini czyli proteze przegladarki. A nie niewiadomo co.
    > Ale ok przegladarka w WM jest tak fatalna ze uzywa sie Javy i na niej
    > Opery Mini ojojoj

    A która to przeglądarkan aWM jest tak beznadziejna? Ja znam co najmniej
    kilka, których można na WM używać i nie wiem o której mówisz.

    Rozumiem, ze przyzwyczaiłeś się, do faktu, że to co dał Dżobs to już Ci
    wystarcza, ale mi nie wystarcza to co mam w WM out of the box i
    doinstaloweuję sobie przeglądarkę i co mi się podoba, bo MAM WYBÓR.

    A jaki jest wybór przeglądarek na Ip?

    No więc w końcu jak zostały zakwalifikowane SkyFire i Iris i inne
    przeglądarki używane na WM? Zostały wyrzucone z rankingu tak jak Opera Mini?

    Odpowiedź z 'chyba' w treści mnie nie interesuje.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.