  • Data: 2009-06-25 07:30:23
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Licząc wg twoich cząstkowych danych
    >
    > 10+13=23
    > 13/23= 56 %
    >
    > Różnica między 54 a 56 jest raczej niewielka :-)

    Wiem Opera Mini nie przedstawia sie "modelem telefonu"
    ale sadze ze udzial Opery Mini na WM jest MNIEJSZY i tak niz
    udzial Opery Mini w telefonach ogolem. Wiec zasadniczo wynik
    WM w rynku jest jeszcze mniejszy niz podaje Gemius.

    Jedna mala uwaga Macku Opera Mobilna jak i Skyfire
    dla WM jest chyba liczona jednak w tych 13mln chociaz nie jest natywna.

    > Chciałem napisać, że takie schorzenie da się leczyć tylko operacyjnie.
    > Spytaj neochirurgów, który fragment trzeba wyciąć.

    Przykro mi ze mam lepsza "znajomosc rynku" niz naczelny zbankrutownego
    fkn.pl alias "onet.pl"