    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Porządny statyw na ciężki sprzęt
    Date: Tue, 15 Sep 2009 17:24:42 +0200

    "adam" <j...@o...maile.com> napisał:

    > [...]
    >
    > A sam woreczek ?
    > Co dobrze spełni takie zadanie ?
    > Musi być zapewne szczelny, możliwy do zamknięcia po napełnieniu i w miarę
    > szorstki.

    Jeśli nie uzywasz piasku a łupin - może być mniej szczelny (łupiny są
    znacznie większe od ziarenek piasku), nie ma też problemu z zamykaniem
    (łupiny są lekkie - napełniasz, zaszywasz i wozisz już napełniony).
    Szorstkość to kwestia wybrania odpowiedniej tkaniny na worek.

    > Gabaryty chyba też nie najmniejsze ponieważ z ciężkim tele powinien
    zapewnić
    > podparcie dla korpusu i części obiektywu ?
    > [...]

    Gabaryty muszą być dobrane do rozmiarów sprzętu. Nie da się ukryć, ze przy
    długim tele worek musi być spory.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)