  • 11. Data: 2011-11-21 19:50:55
    Temat: Re: Porysowano mi maske - polisa AC
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Woszczynski" napisał w wiadomości grup
    Dnia Mon, 21 Nov 2011 17:18:33 +0100, J.F napisał(a):

    >Powiadasz "naprawdę ciężki wypadek"? To pytanie jak ciężki.. Bo taki
    >bardzo
    >bardzo, to wiesz.. św. Piotr wpuszcza do Nieba nie tylko tych co
    >długo
    >płacili AC (i w ogóle płacili) ;-)

    Wystarczy taki po ktorym auto jest do kasacji, i jest "niezbednie
    potrzebne", a kasy na drugie brak.

    >Nieco bardziej poważnie.. Jeżeli będziesz płacił przez całe życie
    >składki i
    >bał się wykorzystać ubezpieczenia jakby co by, to może się okazać że
    >suma
    >wpłat będzie oscylować w pobliżu ceny nowego auta (lub nowego
    >starego),
    >któregoi sobie nie kupisz, bo pieniądze przeznaczyłeś na
    >ubezpieczenie..

    Na tym te ubezpieczenia polegaja - zasadniczo sie nie oplacaja.
    Przydaja sie wtedy gdy strata jest dotkliwa ale malo prawdopodobna, a
    nie na 10 letnie auto.

    Za to mozesz dobrze liczyc ile cie to skorzystanie naprawde bedzie
    kosztowalo, i uwzgledniac czy np bedzie cie potem stac na
    ubezpieczenie nowego auta..

    J.

  • 12. Data: 2011-11-22 07:45:36
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 23:05:27 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Pamiętaj, że stracisz część zniżek z AC, ale nawet przy składce wyższej
    > o te 200zł za rok pewnie nie odszkodowanie będzie wyższe.

    Samochód ma 10 lat i trzeba się dowiedzieć czy w przyszłym roku będzie
    możliwość zawarcia AC, niektóre firmy po tym okresie nie chcą ubezpieczać.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 13. Data: 2011-11-23 11:09:15
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 21 Nov 2011 19:50:55 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wystarczy taki po ktorym auto jest do kasacji, i jest "niezbednie
    >potrzebne", a kasy na drugie brak.

    hmmm, ale dlaczego kasy brak? Bo poszła na AC przez te lata :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2011-11-23 11:11:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > hmmm, ale dlaczego kasy brak? Bo poszła na AC przez te lata :-)

    Przychodzi taki moment, ze za AC zaplacilismy juz tyle co za nowy
    samochod i mamy stary a na nowy kasy brak. AC sie sprawdza jak kupimy
    samochod i chwile po tym rozbijemy albo go zajumaja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-11-23 11:22:09
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 23 Nov 2011 10:11:29 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Przychodzi taki moment, ze za AC zaplacilismy juz tyle co za nowy
    >samochod i mamy stary a na nowy kasy brak. AC sie sprawdza jak kupimy
    >samochod i chwile po tym rozbijemy albo go zajumaja.

    AC sprawdza się też, jak go nie wykupimy :-)
    W podanym przez Ciebie przypadku AC sprawdzi się co najwyżej
    częściowo, bo co najmniej o składkę jesteśmy "w plecy".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2011-11-23 12:02:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości grup
    On Mon, 21 Nov 2011 19:50:55 +0100, "J.F"

    >hmmm, ale dlaczego kasy brak? Bo poszła na AC przez te lata :-)

    M.in. dlatego, ale tez mogles kupic auto za wszystkie oszczednosci, a
    rozbic sie na drugi dzien.

    J.

  • 17. Data: 2011-11-23 12:22:03
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 23 Nov 2011 12:02:42 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >M.in. dlatego, ale tez mogles kupic auto za wszystkie oszczednosci, a
    >rozbic sie na drugi dzien.

    Ja takich drogich aut nie kupuję, nie stać mnie :-)
    A na serio: rzeczywiście miałem przez chwilę AC - właśnie wtedy gdy
    miałem w miarę nowe auto i z ceną porównywalną do oszczędności.
    A gdy się zestarzało i oszczędności przybyło - uznałem AC za
    niepotrzebną rozrzutność.