  • 1. Data: 2011-11-21 00:17:05
    Temat: Czy da się uruchomić auto na gazie?
    Od: "marianek" <m...@a...net.pl>

    Mam w aucie inst. lpg Bigas SGIS (sekwencja).
    Padła mi pompa paliwa, czy jest możliwość uruchomienia samochodu odrazu na
    LPG?
    Jaka jest procedura bo po wlaczeniu zaplonu chce odpalac odrazu na benzynie,
    przelaczanie na gaz nic nie daje.

  • 2. Data: 2011-11-21 00:36:59
    Temat: Re: Czy da się uruchomić auto na gazie?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-21 00:17, marianek pisze:
> [...]
    > Jaka jest procedura bo po wlaczeniu zaplonu chce odpalac odrazu na
    > benzynie, przelaczanie na gaz nic nie daje.

    Ciężko powiedzieć. U mnie w dawnym 306 z sekwencją Stag 300, należało
    przed włączeniem zapłonu wcisnąć i trzymać przycisk (jedyny jaki był na
    panelu od instalacji). I puścić go dopiero po odpaleniu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-11-21 00:45:27
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    marianek <m...@a...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > LPG?
    > Jaka jest procedura bo po wlaczeniu zaplonu chce odpalac odrazu na

    znam 3 rodzaje awaryjnego:

    1. trzymasz guzik lpg przekręcasz zapłon i się przełącza, potem odpalasz

    2. przekręcasz zapłon trzymasz 10 sekund, przełącza się na lpg i odpalasz

    3. przekręcasz zapłon, i jakieś triki z kilkukrotnym nasikaniem po czym jest
    cyk, przełącza i odpalasz

    pozdrawiam!

  • 4. Data: 2011-11-21 18:43:33
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Użytkownik "marianek" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaka jest procedura bo po wlaczeniu zaplonu chce odpalac odrazu na
    > benzynie, przelaczanie na gaz nic nie daje.

    To ja może podpowiem, że ta instalacja daje się obsługiwać programem od
    instalki LECHO SEC - może ten trop w czymś pomoże