  • 81. Data: 2018-05-04 13:19:57
    Temat: Re: Portal do zamawiania?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-05-04 o 12:19, Trybun pisze:

    > Bo przeglądasz aktualne dane. Byłeś może w salonie Forda wcześniej,
    > jakiś czas temu? Ja byłem, i była to zupełnie inna oferta. Mogłem wybrać
    > najmocniejszą benzynę z automatem i napędem na 4 koła. Aż mnie to
    > zaskoczyło gdy dzisiaj zajrzałem na stronę Forda. EcoSport może obecnie
    > w konfigurowaniu konkurować co najwyżej z Dacią, albo swoim dziadkiem -
    > "T".

    Byłem jakieś 2 tygodnie temu. Widocznie na jakiegoś niekumatego
    sprzedawcę trafiłem.
    Jeszcze będę dziś w salonie to zapytam.
    T.

  • 82. Data: 2018-05-04 14:49:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-04 o 13:19, T. pisze:

    > Byłem jakieś 2 tygodnie temu. Widocznie na jakiegoś niekumatego
    > sprzedawcę trafiłem.
    > Jeszcze będę dziś w salonie to zapytam.
    > T.

    Obawiam się że niewiele uzyskasz ponad to co oferują obecnie na swojej
    stronie. A tam teraz podobnie jak i u wielu innych sprzedawców - skrajne
    ubóstwo w możliwościowych konfigurowania auta dla siebie.

  • 83. Data: 2018-05-04 14:49:30
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-04 o 12:26, T. pisze:

    > Jest :-)
    > Jest tu ze 150 parametrów, ale problem w tym, że w wielu przypadkach
    > ten parametr (i wiele innych) nie jest wpisany. Ale jest :-)
    > T.

    Ciekawe, zaraz tam zajrzę.

  • 84. Data: 2018-05-04 14:50:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Byłem jakieś 2 tygodnie temu. Widocznie na jakiegoś niekumatego
    > sprzedawcę trafiłem.
    > Jeszcze będę dziś w salonie to zapytam.
    > T.

    Przed chwilą dzwoniłem do dealera - nie ma takiej opcji.
    T.

  • 85. Data: 2018-05-04 15:04:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-04 o 14:49, Trybun pisze:

    > Ciekawe, zaraz tam zajrzę.

    No niestety - gdy wybieram standardowy sposób szukanie wtedy nie ma
    parametru prześwitu, Gdy wybieram zaawansowane wyszukiwanie i zaznaczam
    parametr prześwitu to już nie mogę wybrać pozostałych parametrów, w
    stylu rodzaj paliwa czy napędu..

  • 86. Data: 2018-05-04 15:07:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-04 o 14:50, T. pisze:

    > Przed chwilą dzwoniłem do dealera - nie ma takiej opcji.
    > T.

    A wcześniej można było..

  • 87. Data: 2018-05-04 15:18:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-05-04 o 15:07, Trybun pisze:

    > A wcześniej można było..

    Swoją drogą różnica między manualem a automatem to 11 200 zł. Pozłacane
    są te przekładnie?
    Tak duża dopłata do automatów to jest w luksusowych autach, ale w
    toczydełku Forda? W większości aut ta dopłata jest rzędu 6 tys. zł,
    tylko czasem nieco drożej... Ford poszedł na całość :-)
    T.

  • 88. Data: 2018-05-04 16:09:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-05-2018 o 12:18, Trybun pisze:

    > A jest to w ogóle możliwe - ten sam, identyczny nowy pojazd z znacząco
    > różną ceną u poszczególnych sprzedawców?

    Nie zrozumiałeś - nie chodziło o sprzedawcę w sensie konkretnego dealera
    i o ten sam model, a wręcz przeciwnie.

    > Mowa była tylko o ww pojazdach.

    Bo były na przeciwnym końcu skali - jeden w super cenie, drugi w super
    zawyżonej cenie.
    Co nie znaczy że to był cały rozpatrywany zbiór.

    > Lexus oczywiście też z tych starszych modeli. Nowsze już nie są tak
    > udane wizualnie. O ile się nie mylę był (jest) model RX II. I z tego co
    > widzę jednak Lexus był pierwszy.

    Aaaa, to nie jest podobne do Sportage III.
    Raczej do S II.

    Ale oba paskudne na maksa, wiec nie dziwota że nawet na to nie patrzyłem.

  • 89. Data: 2018-05-04 16:10:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-05-2018 o 12:19, Trybun pisze:

    > Bo przeglądasz aktualne dane. Byłeś może w salonie Forda wcześniej,
    > jakiś czas temu? Ja byłem, i była to zupełnie inna oferta.

    A o jakim czasie mówisz?
    Bo ecosport jest w sprzedaży raptem od kilku miesięcy.

  • 90. Data: 2018-05-05 09:43:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-04 o 16:09, Cavallino pisze:

    > Nie zrozumiałeś - nie chodziło o sprzedawcę w sensie konkretnego
    > dealera i o ten sam model, a wręcz przeciwnie.

    Nie, i nadal nie rozumiem o co Ci chodzi. Podałem parę alternatyw, Ty
    jednak dalej o czymś innym, czego ja nawet się nie domyślam.

    > Bo były na przeciwnym końcu skali - jeden w super cenie, drugi w super
    > zawyżonej cenie.
    > Co nie znaczy że to był cały rozpatrywany zbiór.

    Cena  QQ (faworyta z wielu względów) to przykładowo 100000zł, cena 3008
    - 80000zł. Chcesz  QQ kupić w cenie zbliżonej do 3008 to rezygnujesz z
    dodatków typu większy rozmiar opon, automatyczna klima itd. Efekt - masz
    auto które Ci się podoba za cenę tańszego konkurenta, i go po kosztach
    zbędnego balastu.

    > Aaaa, to nie jest podobne do Sportage III.
    > Raczej do S II.
    >
    > Ale oba paskudne na maksa, wiec nie dziwota że nawet na to nie patrzyłem.

    No tak, bez urazy ale od zwolennika aut w wersji kombi nie oczekuję
    jakiegoś wysublimowanego smaku/gustu. Nowy Sportage wygląda jak opasła
    krowa na którą z kolei ja nie zwracam uwagi. RAW4 zresztą to samo..
    Gdzie podział się ten śliczny, lekko wyglądający samochód Toyoty z
    pierwszej (pierwszych) wersji...