  • 121. Data: 2018-05-20 10:15:50
    Temat: Re: Portal do zamawiania?
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-04-15 o 20:00, m4rkiz pisze:

    > najpierw silnik\paliwo i rodzaj nadwozia\marka
    >
    > z zalozeniem ze nie chce wysilonego trzytlokowca z turbo a o to
    > zaczyna byc ciezko jezeli nie chce sie siegac w okolice 'premium'
    > tylko normalnie klepac kilometry we wzglednym komforcie i na gwarancji

    Ja takich dylematów nie mam. Po prostu czysty zakup z kalkulatorem w
    ręku. Mam kasę to idę do salonu Volvo, nie mam to idę do Dacii. Silnik,
    kolor to sprawy drugorzędne.

    O co chodzi z tą niezbyt mądrą opinią o wadzie trzycylindrowców z turbo?
    Aktualnie mam czterocylindrową benzynę i trzycylindrowego diesla (1.5L),
    i nawet nie ma co porównywać jakości jazdy tym trzycylindrowym z turbo
    do czterocylindrowej benzyny. Jazda prawie jak automatem. Z jednej
    strony nie idzie go zadusić , z drugiej nie ma opóźnień przyspieszaniu,
    charakterystycznych dla starszych automatów.  Aby benzyna się tak
    zachowywała to musiałaby mieć jakieś trzy litry pojemności.

  • 122. Data: 2018-05-20 10:33:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-05-2018 o 10:12, Trybun pisze:

    > Czyli jak dla mnie - odpada. Brak wyrazistej trzeciej części nadwozie=
    > dyskwalifikacji.

    A jak dla mnie - dokładnie odwrotnie.

    > A nie zapotrzebowanie na obszerną kabinę i bagażnik w którym nie
    > potrzeba składać tylnych siedzeń aby zmieścić kije golfowe?

    Nie ma żadnych problemów ze zmieszczeniem ich w hachtbacku, nawet 3
    klasy mniejszym.
    Może być co najwyżej w kabriolecie czy coupe.

    > W sumie
    > każde "rasowe" auto ma wyznaczoną linię bagażnika.

    I w tym mniej więcej miejscu przebiega podział między autami sensownymi,
    a bezsensownymi - czyli takimi które Ty nazywasz rasowymi.
    Pierwsze kupują normalni ludzie, a drugie tacy co mają za dużo kasy.
    Oczywiście, są mieszanki typu sedany klasy B, czy kombi w Audi RS i tym
    podobne dziwolągi.

    > A dlaczego "nie licząc"?

    Bo nie jesteśmy w Korei i nie rozmawiamy o prehistorii sprzed 20 lat.
    Chyba że to coś wartego wzmianki, ale koreańce projektowane na koreański
    rynek takimi nie są.

    > Coś takiego, francuz sztywniejszy od koreańca...

    Dobrze wiedzieli, że to z asfaltu nie zjedzie (z braku 4x4), więc mogli
    poszaleć - na asfalcie twardsza zawiecha mniej przeszkadza, a czasem
    wręcz pomaga.