    Subject: Re: Portal do zamawiania?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5ae6f66b$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <pc7l64$paa$1@node1.news.atman.pl>
    <5ae81e6c$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcagg1$p5$1@node2.news.atman.pl>
    <5ae9911e$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pce77f$al2$1@node2.news.atman.pl>
    <5aec3304$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <pchpi2$jtc$1@node2.news.atman.pl>
    <5aed6034$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <pckpqi$d55$1@node1.news.atman.pl>
    <5af19bd1$0$622$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcseh4$ve3$1@node1.news.atman.pl>
    <5af5cd14$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd4n31$5sg$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 12 May 2018 16:09:47 +0200

    W dniu 2018-05-11 o 20:23, Cavallino pisze:

    > Tu akurat się mylisz, nowy 3008 jest bardzo lekki, zwłaszcza jak na
    > sporego suva, pisałem przecież że to nowoczesne auto.
    > Waży tyle ile kompakt, nie sprawdzałem QQ, ale obstawiam że w
    > porównywalnej wersji jest o 100-200 kg cięższy, mimo że mniejszy.

    Może i nadwagi nie ma, ale wygląda ciężko. Zdecydowanie w autach cenię
    lekkie linie.

    > Znaczy JESZCZE tego nie zaoferowali, ale wszystkie nowe płyty z PSA i
    > teraz Opla są do tego przystosowane.
    > Pewnie sam napęd nie jest gotowy.

    Możliwe.

    > Nie widzę w nim nic lepszego, a raczej odwrotnie.
    > Dla mnie nie ma nic sensowniejszego niż hot-hatch.

    Nie znam, co to za typ nadwozia? Także podkasaniec którego protoplastą
    był Golf?

    > Maszkara to sedan i kombi.

    Czyli tzw arystokracja ludzka wybiera brzydkie maszkary? Choćby
    wyobrażasz sobie jakiegoś barona w podkasańcu, bez tyłka.

    > Ma 17 cm, taka Mazda 6 ma 16 cm.
    > Kombi w wersji cross-country tyle mają, a nie suvy.
    >
    > P3008 ma 20 cm, a Duster 21 - to jest minimum przyzwoitości dla suva.
    > Wszystko poniżej to crossover, który tylko suva z wyglądu udaje, a
    > liczony jest tylko na asfalt.
    >
    > Wcześniej miałem Dustera, teraz mam Sportage, więc porównanie mam dobre.

    Centymetr to już coś, nieraz może ocalić miskę olejową.

    W sumie nie wiadomo dokładnie którą masz wersję Sportage - z nowymi
    modelami ubywa mu prześwitu. Zresztą same papierowe dane to nie wszystko
    - liczy się też sztywność zawieszenia. Znając żabojadów i ich upodobania
    do miękkości można przyjąć że po załadowaniu sporo ubędzie z tych 20cm
    oferowanych w 3008ce.