  • 1. Data: 2007-02-27 14:35:14
    Temat: Port 135
    Od: "Lewy" <l...@g...com>

    Witam. Po podłączeniu kompa do internetu firewall powiadamia mnie, o
    próbie podłączenia się do mnie (ip z neostrady) na port 135 (aplikacja
    svchost.exe), informując jednocześnie, że jest do usługa jakaś od RPC.
    Oczywiście blokuje, ale interesuje mnie co to za cholerstwo. Wie ktoś
    może?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-27 14:36:46
    Temat: Re: Port 135
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    Lewy napisał(a):
> [...]
    > svchost.exe), informując jednocześnie, że jest do usługa jakaś od RPC.
    > Oczywiście blokuje, ale interesuje mnie co to za cholerstwo. Wie ktoś

    Robal - np. Sasser

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

  • 3. Data: 2007-02-27 14:57:56
    Od: "Lewy" <l...@g...com>

    On 27 Lut, 15:36, Szymon Wyrembak <_@_.eu> wrote:

    > Robal - np. Sasser
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Szymon Wyrembak
    >
    > (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

    Dzięki. Cokolwiek przydatnego z tego portu korzysta? Jak nie to wytne

  • 4. Data: 2007-02-27 15:37:47
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > Oczywiście blokuje, ale interesuje mnie co to za cholerstwo. Wie ktoś
    > może?

    Wszelkie robale próbują wejść tym portem.
    Zamknij ten port.

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 5. Data: 2007-02-27 15:53:50
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Lewy <l...@g...com> napisał(a):
    > Dzięki. Cokolwiek przydatnego z tego portu korzysta? Jak nie to wytne

    Samba i robale. Jeśli masz ten port otwarty na świat to zablokuj na
    firewallu. Nie zapomnij też o poprawkach do Windowsa.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2007-02-27 18:44:15
    Od: "Łukasz Poźniak" <r...@w...pl>

    Sasser, blaster itp. Próbują połączyć się z usługą RPC na Twoim komputerze.

    Porty 135,137,139 i 445 są standardowo otwarte w Windowsach - służą między
    innymi do "Udostepniania plików i drukarek" (SAMBA), usług nazw -
    "Otoczenie sieciowe" itp. itd. Wyfiltrowanie ich firewallem na karcie lub
    modemie łączącym z internetem jest zdecydowanie wskazane ;)

    ps.com...

  • 7. Data: 2007-02-27 18:53:07
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Łukasz Poźniak napisał(a):
    > Sasser, blaster itp. Próbują połączyć się z usługą RPC na Twoim komputerze.
    [Ciach]

    Chyba kolego tez masz jakiegos blastera lub OEsuX'a. Objawia sie to tym
    ze post wyslany od Ciebie dziwnie wyglada. Twoja odpowiedz jest nad
    postem a nie jak u innych postujacych na tej grupie.
    Na pocieszenie napisze ze jest na to odpowiedni patch na to badziewie,
    nazywa sie "quotefix" i jest do nabycia w dobrych sklepach Google. :]

    .: Lesio :.
    www.bloklan.org
    GG:1163804

  • 8. Data: 2007-02-28 10:02:52
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

> [...]
    > Na pocieszenie napisze ze jest na to odpowiedni patch na to badziewie,
    > nazywa sie "quotefix" i jest do nabycia w dobrych sklepach Google. :]

    Za darmo!
    :>

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 9. Data: 2007-02-28 13:38:35
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy> napisał(a):
> [...]
    > Na pocieszenie napisze ze jest na to odpowiedni patch na to badziewie,
    > nazywa sie "quotefix" i jest do nabycia w dobrych sklepach Google. :]

    OE-QuoteFix pomoże na problem z cytowaniem quoted-printable. Pomoże też na
    top-posting, z tym, że nie jest to konieczne bo bottom posting można włączyć
    w samym OE bez ściągania dodatkowego softu.

  • 10. Data: 2007-02-28 21:38:40
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Łukasz Poźniak wrote:
    > Sasser, blaster itp. Próbują połączyć się z usługą RPC na Twoim komputerze.
    >
    > Porty 135,137,139 i 445 są standardowo otwarte w Windowsach

    dodam jeszcze że zarówno UDP jak TCP

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.