    From: "Łukasz Poźniak" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Port 135
    Date: Tue, 27 Feb 2007 19:44:15 +0100

    Sasser, blaster itp. Próbują połączyć się z usługą RPC na Twoim komputerze.

    Porty 135,137,139 i 445 są standardowo otwarte w Windowsach - służą między
    innymi do "Udostepniania plików i drukarek" (SAMBA), usług nazw -
    "Otoczenie sieciowe" itp. itd. Wyfiltrowanie ich firewallem na karcie lub
    modemie łączącym z internetem jest zdecydowanie wskazane ;)

    Użytkownik "Lewy" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam. Po podłączeniu kompa do internetu firewall powiadamia mnie, o
    próbie podłączenia się do mnie (ip z neostrady) na port 135 (aplikacja
    svchost.exe), informując jednocześnie, że jest do usługa jakaś od RPC.
    Oczywiście blokuje, ale interesuje mnie co to za cholerstwo. Wie ktoś
    może?