eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePorównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych › Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Date: Tue, 17 Jan 2012 12:39:41 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <jf3mlt$914$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jerg9p$42p$1@news.task.gda.pl> <4f114a2f$1@news.home.net.pl>
    <jeriju$9ki$1@news.task.gda.pl> <jerl3a$c4$1@node2.news.atman.pl>
    <jero01$k93$1@news.task.gda.pl> <jerouq$4jr$1@node2.news.atman.pl>
    <jes0ct$80s$1@news.task.gda.pl> <jes5c1$v0$1@inews.gazeta.pl>
    <jes7fr$9ts$1@inews.gazeta.pl> <jes83a$l6s$1@node2.news.atman.pl>
    <jes88i$cr8$1@inews.gazeta.pl> <jes8kd$lb1$2@node2.news.atman.pl>
    <jesa1e$j94$1@inews.gazeta.pl> <jf15vi$qn4$1@inews.gazeta.pl>
    <jf1c3o$iei$1@inews.gazeta.pl> <jf1c92$l04$1@node2.news.atman.pl>
    <jf1dhi$naf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.127.110.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1326800381 9252 94.127.110.33 (17 Jan 2012 11:39:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jan 2012 11:39:41 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:649799
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-01-16 15:51:32 +0100, "Budyń" <b...@g...pl> said:

    > Ale tak sie zastanawiam czy ty nie masz jakiegos problemu typu
    > racjonalizacja, poczytaj i powiedz co o tym sadzisz
    > "Mechanizm racjonalizacji zaprzęgnięty w usługi marketingu może skutecznie
    > "wyprać mózg" naszym Klientom. Mało tego - Klient zamiast przyznać się do
    > błędu będzie aktywnie bronił swojego punktu widzenia. Jego przekonanie o
    > słuszności swojej (obiektywnie błędnej) decyzji będzie rosło tym bardziej,
    > im bardziej zewnętrzne otoczenie będzie usiłowało mu pokazać, że popełnił
    > błąd.
    > Na tej podstawie wiele firm buduje strategię cenową - produkt droższy ma
    > więcej "wyznawców", bo konsumentowi ciężko się przyznać, że tę samą (lub
    > porównywalną) funcjonalność mógłby otrzymać za mniejsze pieniądze. To
    > dlatego nabywcy np. komputerów Apple tak zacięcie bronią swojej platformy,
    > że stało się to niemal symboliczne. To dlatego nigdy nie słyszymy o
    > awaryjności Rolls Royce'ów - ktoś, kto wydał grube miliony na auto nie chce
    > wyjść na głupka i nawet jeśli samochód nie spełnia jego oczekiwań, nie
    > przyzna się do tego (ani przed sobą samym, ani przed innymi)."

    Dobór przykładów pokazuję, że napisał to ignorant. Zjawisko oczywiście
    istnieje i jak najbardziej działa, ale jego mechanizm jest bardziej
    złożony, a podane przykłady zupełnie od czapki.

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: