  • 11. Data: 2009-06-01 16:24:51
    Temat: Re: Porównanie spalania 250-350
    Od: juhass <t...@w...pl>

    Norbi pisze:
    > I tak jest to kosmos - skoro znajomy przy srednio delikatnym operowaniu
    > manetka w FZS 600 uzyskuje ok 4,2 :) - drugi VFR 800 ok 4,5 :)

    W te 4.5l w vfr-ce 800 ciężko mi uwierzyć. No chyba że na trasie jadąc w
    miarę spokojnie. Wokoło komina vfrka wypić musi, no chyba że mam
    zepsutą... ;)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 12. Data: 2009-06-01 16:34:00
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "falco" <m...@w...pl> wrote in message
    > Oczywiście nie liczę na tabelkę w szkocką kratę, ale +- rząd wielkości...
    > ;)
    > Dzięki!

    MZ TS 250/1 od 4,5 do 9 (12 na dotarciu) ;)

    Tak na serio: predkosc ok 70-80=4,5 l/100km przy jezdzie na 5 biegu.
    110=7-7,5 l/100km

    9 i wiecej to juz bylo palowanie, zeby np. wydech pozbawic nagaru;)

    Jako ciekawostke powiem, ze spalanie oscylowalo we wlasnie takich granicach,
    niezaleznie czy gaznik byl z TS czy ETZ, czy zaplon byl tip-top czy tak,
    zeby tylko odpalala. Po prostu najwiecej zalezalo od reki.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2009-06-01 16:43:32
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Pytanie trochę rozległe, dlatego spróbuję zawęzić... ;)
    > Jakie spalanie jest przyjęte za w miarę ekonomiczne, zakładając spokojną
    > jazdę w mieście oraz wypady na trasę, czyli motocyklem typowo
    > szosowo-turystycznym z pojemnością rzędu 250-350...?

    Ja mam Virago 250 ccm i wciaga 3,3 litra na sto km przy dosc dynamicznej
    jezdzie.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 14. Data: 2009-06-01 17:05:36
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    juhass pisze:

    > W te 4.5l w vfr-ce 800 ciężko mi uwierzyć. No chyba że na trasie jadąc w
    > miarę spokojnie. Wokoło komina vfrka wypić musi, no chyba że mam
    > zepsutą... ;)

    Musi ze masz zepsuta...
    Hansa znasz ? :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 15. Data: 2009-06-01 17:39:23
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Norbi wydusił z siebie te słowy:

    > I tak jest to kosmos - skoro znajomy przy srednio delikatnym
    > operowaniu manetka w FZS 600 uzyskuje ok 4,2 :) - drugi VFR 800 ok
    > 4,5 :)

    nie mozesz tak liczyc, bo moje 1800 przy normalnej jeździe ale do 100km/h
    pali 6-6,5l/100 a do ok 140km/h 7,5litra

    Spalanie nie jest proporcjonalne TYLKO do pojemności
    Podobnie jest w samochodach. jeden 2,0 pali 8 inny 14

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 16. Data: 2009-06-01 21:10:46
    Od: Marek <g...@w...pl>

    > Ja mam Virago 250 ccm i wciaga 3,3 litra na sto km przy dosc dynamicznej
    > jezdzie.

    No widzisz, a ja mam trzy razy większą pojemność i trzy razy większe
    zużycie - to ma być tak proporcjonalnie?

    > Pozdrawiam
    > Dysiek

    też pozdrawiam
    Marek
    VF750S

  • 17. Data: 2009-06-02 07:20:17
    Od: falco <m...@w...pl>

    Easy pisze:

    > Policzmy... około 12
    > litrów wchodziło na tym robilam około 250-280 km... czyli spalanie rzedu 4,2 -
    4,8...
    > tyle ze ja nieekonomicznie jezdziłam...

    Pozazdrościć!
    Dzięki wszystkim za wypełnianie "tabelki", pozostało już tylko czcze
    życzenie, by wacha kosztowała tyle co gaz... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 18. Data: 2009-06-04 07:02:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Dysiek pisze:

    > Ja mam Virago 250 ccm i wciaga 3,3 litra na sto km przy dosc dynamicznej
    > jezdzie.

    Z ta dynamiczna jazda na Virago 250 to lekko przesadzasz :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 19. Data: 2009-06-04 07:03:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Marek pisze:

    > No widzisz, a ja mam trzy razy większą pojemność i trzy razy większe
    > zużycie - to ma być tak proporcjonalnie?

    Oczywiscie. Ja mam pojemnosc 5 x 250 + 100 ccm i spalanie 5 do 8 litrow.
    Jak wiec widac proporcja jest uderzajaca :)

  • 20. Data: 2009-06-04 09:45:08
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Z ta dynamiczna jazda na Virago 250 to lekko przesadzasz :)

    No do scigacza to nie ma porownania, ale w porownaniu do auta mozna
    poewiedziec, ze jest dynamiczna :-) Wg katalogu Virago 250ccm ma do setki
    chyba 11 sekund. Moja Honda Civic 1.5 litra ma 10.8 sekundy :-)

    Pozdawiam
    Dysiek