  • 11. Data: 2013-03-13 09:35:51
    Temat: Re: Porównanie najtańszych abonamentów
    Od: daromar <...@m...com>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 19:01:17 +0100, dizel napisał(a):

> [...]
    w.html 30-49 pln numer

    > no super
    To nie jest zła oferta, tym bardziej że w sumie po doładowaniu jest
    bezpłatna, minus że wyklucza się z roczną ważnością konta.

    ne_numery.html

    > wow, 5 numerów, sukces, w play w taryfie play na kartę masz do całej
    > sieci za darmo, a w innych taryfach play za 10pln masz 30 dni rozmów ze
    > wszystkimi w sieci.

    W taryfach plusowych jest to samo, o czym napisałem poniżej.
    Tutaj była mowa o prepaidzie.

    wy.html

    > dopisz że 0,69 groszy dziennie, więc 0,69x 30 = 20 pln na miesiąc ,
    > jeśli codziennie dzwoni się do plusa, no i ten profil wyklucza się z
    > smsami w sieci więc za sms bulisz stakę jak do innej sieci, chba 0,18gr
    > z tego co pamiętam
    > patrz wyżej

    Zgadza się 0,69 groszy dziennie, i fakt wyklucza się z smsami do sieci.
    Trzeba się zdecydować czy cześciej dzwonisz czy smsujesz.

    PrzejdzDoPlusa/

    yOMG/
    CennikTaryfaOMG.pdf

    > Formuła s w play, 200 minut do wszystkich niewymienne na smsy + cały
    > czas darmo w sieci za 29pln jeśli nie jest się abonentem play, minuta po
    > przekroczeniu abo 0,19gr.
    > Nie jestem żadnym klakierem play ale wydaje mi się że trochę lepiej to
    > wypada.
    >
    > Pozdrawiam

    Lepiej szczególnie kiedy masz dużo znajomych/rodzinę w play.
    Tutaj zawsze pytanie zaczyna się od tego do jakiej sieci dzwonisz
    najczęściej. Zaznaczyłem że inne sieci mają też podobne oferty
    umożliwiające tańsze rozmowy wewnątrz sieci i często warto je sprawdzić.
    Tylko tyle :)

    pozdrawiam

    --
    daromar

  • 12. Data: 2013-03-13 09:39:34
    Od: daromar <...@m...com>

    Dnia Wed, 13 Mar 2013 08:35:51 +0000, daromar napisał(a):
    [...]
    ane_numery.html

    > W taryfach plusowych jest to samo, o czym napisałem poniżej.
    > Tutaj była mowa o prepaidzie.

    Teraz zauważyłem że to tez na kartę, no więc czegoś takiego plus w
    prepaidzie nie ma. Do wszystkich we własnej sieci jest tylko w abonamencie.

    --
    daromar

  • 13. Data: 2013-03-13 10:45:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 13 Mar 2013 07:08:38 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

    >Chyba nie w każdym. Mnie by taka frajda kosztowała 10zł.
    >Marketingowo mam jakies All Inclusiv Max chyba, formalnie Long Play 29.
    >
    >No chyba, ze ,,kazdym'' = ,,kazdym obecnie sprzedawanym''?

    Zgadza się, nie doprecyzowałem oczywiście chodzi o obecnie
    sprzedawane. We wcześniejszych też było ale tych wyższych, w niższych
    trzeba było dopłacać za tę usługę.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-09-05 22:46:47
    Od: a...@p...pl

    ja bym nie bral abonamentow, bo czasy sie szybko zmieniaja.

    Wez nju.pl z umowa (1 miesieczny okres wypowiedzenia)

    1. minimalnie zaplacisz co miesiac 9 zl (za rozmowy)
    2. maksymalnie 29 zl za rozmow
    3. jak jestes pomiedzy to pomiedzy koszty

    nie wysylac sms tylko dzwonic

    inny: Play na karte MINI MAX - za 29 zl masz bez limitow (wiecej nie
    zaplacisz za rozmowy wiecej jak 29 zl...jak masz miesiace, gdzie
    dzwonisz mniej to i tak zaplacisz 29 (ew. 25 zl bo musisz utrzymac
    waznosc konta na polaczenia wychodzace - czyli 25 zl/30 dni.

    do Play to 0 zl a do innych reszta kosztow (niby po 29 gr/min ale to
    nie ma znaczenia - bo jak wydzwonisz setki minut to te 29 zl/setki
    minut to wyjda ulamki groszy/min.

    W porownaniu z nju.pl tu za 9 zl masz utrzymanie konta do dzwonienia
    wiec jak zdarzyloby sie, ze mniej dzwonisz to mozesz zaoszczedzic te
    pare zlotych.

    --
    ThinkXtra

  • 15. Data: 2013-09-06 13:00:24
    Temat: Re: Porównanie najta?szych abonamentów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >ja bym nie bral abonamentow, bo czasy sie szybko zmieniaja.
    >Wez nju.pl z umowa (1 miesieczny okres wypowiedzenia)

    Ale to abonament wlasnie :-)

    >1. minimalnie zaplacisz co miesiac 9 zl (za rozmowy)

    za wszystko. minimalny rachunek taki, czym nabijesz to twoja sprawa.

    >2. maksymalnie 29 zl za rozmow
    >3. jak jestes pomiedzy to pomiedzy koszty
    >nie wysylac sms tylko dzwonic

    A potem wychodzac od powyzszych cen przeliczyc ile naprawde kosztuja
    aparaty "za zlotowke" ... i nie kupowac ?

    J.

  • 16. Data: 2013-09-18 17:28:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 05 Sep 2013 22:46:47 +0200, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >dzwonisz mniej to i tak zaplacisz 29 (ew. 25 zl bo musisz utrzymac
    >waznosc konta na polaczenia wychodzace - czyli 25 zl/30 dni.
    lub 50 zł/100 dni = 15 zl / miesiac.
    Ale w praktyce tak tego nie powinno sie liczyc bo przeciez te wplaty
    sie kumuluja na koncie i mozna je wykorzystac kiedy sie chce (byle
    przedluzac konto). Jak doladuje za 58 zl/100 dni i w 2 miesiace
    wygadam po 29 zl to ostatni miesiac jest "za darmo". Jak doladuje za
    50 zl / 100 dni i w pierwszy miesiac wygadam 29 a w drugi ani razu nie
    zadzwonie to ten drugi nie kosztuje ani 29, ani 25, ani 15 tylko 0 a
    pozostale na koncie 21 zl ma jeszcze 40 dni waznosci i moze byc
    przedluzone kolejna wplata 50zl/100 dni.

    WAM