    From: daromar <...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Porównanie najtańszych abonamentów
    Date: Wed, 13 Mar 2013 08:35:51 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 19:01:17 +0100, dizel napisał(a):

> [...]
    w.html 30-49 pln numer

    > no super
    To nie jest zła oferta, tym bardziej że w sumie po doładowaniu jest
    bezpłatna, minus że wyklucza się z roczną ważnością konta.

    ne_numery.html

    > wow, 5 numerów, sukces, w play w taryfie play na kartę masz do całej
    > sieci za darmo, a w innych taryfach play za 10pln masz 30 dni rozmów ze
    > wszystkimi w sieci.

    W taryfach plusowych jest to samo, o czym napisałem poniżej.
    Tutaj była mowa o prepaidzie.

    wy.html

    > dopisz że 0,69 groszy dziennie, więc 0,69x 30 = 20 pln na miesiąc ,
    > jeśli codziennie dzwoni się do plusa, no i ten profil wyklucza się z
    > smsami w sieci więc za sms bulisz stakę jak do innej sieci, chba 0,18gr
    > z tego co pamiętam
    > patrz wyżej

    Zgadza się 0,69 groszy dziennie, i fakt wyklucza się z smsami do sieci.
    Trzeba się zdecydować czy cześciej dzwonisz czy smsujesz.

    PrzejdzDoPlusa/

    yOMG/
    CennikTaryfaOMG.pdf

    > Formuła s w play, 200 minut do wszystkich niewymienne na smsy + cały
    > czas darmo w sieci za 29pln jeśli nie jest się abonentem play, minuta po
    > przekroczeniu abo 0,19gr.
    > Nie jestem żadnym klakierem play ale wydaje mi się że trochę lepiej to
    > wypada.
    >
    > Pozdrawiam

    Lepiej szczególnie kiedy masz dużo znajomych/rodzinę w play.
    Tutaj zawsze pytanie zaczyna się od tego do jakiej sieci dzwonisz
    najczęściej. Zaznaczyłem że inne sieci mają też podobne oferty
    umożliwiające tańsze rozmowy wewnątrz sieci i często warto je sprawdzić.
    Tylko tyle :)

    pozdrawiam

    --
    daromar