  • 1. Data: 2010-09-01 11:29:17
    Temat: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
    Od: marider <m...@g...pl>

    Witajcie czesc i czolem ;)

    Wczoraj bylem na hamowni a ze kumpel pyskuje to go tez zaciagnalem na
    pomiary hehe...

    Moj zestaw w R1 2007 (przebieg ~2500km wiec prawie "nowka"): pelny
    tytanowy Akrapovic EVO I z carbonowymi koncowkami, filtr powietrza K&N,
    PC3 USB z mapa M426-502, o2 sensor wywalony (znaczy sonda lambda czy jak
    jej tam).

    Zestaw w kumpla K7: koncowka Yoshimura TRC w carbonie i filtr powietrza K&N.

    Oba motocykle przelozenia oryginalne. I co Wy na to:

    http://tinyurl.com/3yz37mw ?!

    Max moment jest wiekszy w R1 ale dol to jakas kpina ;]

    I niech mi ktos powie ze jakiekolwiek sportowe moto ma 200KM po wlozeniu
    marnych koncowek tlumika jak to tuningowi "spece" opisuja na Allegro
    hehehe... Aczkolwiek zabawa jest wciagajaca. I kosztowna...

    Cdn.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

  • 2. Data: 2010-09-01 11:38:44
    Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-01 13:29:17 +0200, marider <m...@g...pl> said:

> [...]
    >
    > Zestaw w kumpla K7: koncowka Yoshimura TRC w carbonie i filtr powietrza K&N.
    >
    > Oba motocykle przelozenia oryginalne. I co Wy na to:

    A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze?

    > Max moment jest wiekszy w R1

    O ja cie! O całe 3,8 Nm! Zaaaajeeeebioza!!!

    > ale dol to jakas kpina ;]

    Może kup buty z kolcami, żeby się szybciej odpychać?

    > I niech mi ktos powie ze jakiekolwiek sportowe moto ma 200KM po
    > wlozeniu marnych koncowek tlumika jak to tuningowi "spece" opisuja na
    > Allegro hehehe...

    A jak rozwiązaliście pomiar doładowania dynamicznego? Duży wiatrak ze
    sklepu AGD?

    > Aczkolwiek zabawa jest wciagajaca. I kosztowna...

    No ale ile punktów do lansu pod pobliską dyskoteką! Laski same stringi
    przez głowę ściągają, nie?

    de Fresz

  • 3. Data: 2010-09-01 11:49:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-01, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze?

    Hamownia jest bardziej miarodajna i nie trzeba katowac sprzetu na torze.

    > O ja cie! O całe 3,8 Nm! Zaaaajeeeebioza!!!

    Wiecej to wiecej, tu sie nie dyskutuje. Z wykresu wynika tyle, ze gdy ten
    gixxer osiagnie ten swoj mniejszy od R1 max moment to R1 bedzie juz daaaleko
    z tylu :-)

    > No ale ile punktów do lansu pod pobliską dyskoteką! Laski same stringi
    > przez głowę ściągają, nie?

    To Ty chyba nigdy pod Mc'kiem nie byles! Widzialem ze tam zawsze duzo
    moturow a ich wlasciciele patrza z politowaniem na mnie w teksach
    i Kawasaki z 2003 gdy czekam na zielone... Ale zagadka sie rozwiazala,
    wczoraj wyczytalem ze tak kolumne przeniesli.

    Pozwole sobie zacytowac komentarz ze sikacza ktory mnie mocno rozbawil:
    "Marszałkowskiej to idealne miejsce do tego celu (jak widać selekcja
    naturalna działa całkiem skutecznie). Lansowanie się pod kolumną jest zbyt
    prostackie i wulgarne, a pod Mc'iem zachowane są pozory że oto nagle
    zgłodniałem i pomyślałem że skoczę na "Wieśmaka" na mojej Yamaszce R1 z
    2010 roku na wydechach Leo Vince ubranym w wyścigowy jednoczęściowy
    kombinezon Deinese z nieskalanymi od jeżdżenia po zakrętach slider'ami."

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-09-01 12:11:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-01 13:49:48 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Hamownia jest bardziej miarodajna i nie trzeba katowac sprzetu na torze.

    A ja durny myślałem że tor to po pierwsze ostateczny weryfikator takich
    modyfikacji w sprzętach pokroju R1, a po drugie wyniki na nim osiągane
    są właśnie celem tego typu dłubania. No bo tak pakować kasę, żeby po
    prostu mieć i nie wykorzystywać? Znaczy coś jak zbieranie znaczków -
    wszak żaden filate... kolekcjoner ich na isty nie przylepia? A to chyba
    zaczynam kumać. Gupie to, ale luz, to wolny kraj i każdy może trwonić
    swoją kasę jak lubi.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-09-01 12:13:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > Hamownia jest bardziej miarodajna i nie trzeba katowac sprzetu na torze.

    I sie slajdery nie zuzywaja.

    > Wiecej to wiecej, tu sie nie dyskutuje.

    A ja tak. Uslyszalem to sto lat temu ale czy naprawde sie cos zmienilo:

    Moc w motocyklu ma 2 wartosci:
    - albo Cie przeraża
    - albo jest jej za mało.

    To zdanie wciaz jeszcze mnie bawi i w dodatku za darmo ;-)

    KJ

  • 6. Data: 2010-09-01 12:17:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-01, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > wszak żaden filate... kolekcjoner ich na isty nie przylepia? A to chyba
    > zaczynam kumać. Gupie to, ale luz, to wolny kraj i każdy może trwonić

    Widzisz? Czlowiek uczy sie cale zycie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-09-01 12:18:42
    Od: marider <m...@g...pl>

    de Fresz pisze:

    > A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na
    > torze?

    Zadne. Lubie miec dodatki w moich moto dla samego "mania", dla siebie,
    zeby cieszylo oko i ucho bo nie lubie banalnych oryginalow i tyle. Do
    Poznania mam dalej niz do Kowna a nie chce mi sie jechac zeby sie
    wysypac/polamac. Raz bylem na torze i mi wystarczy ale to jak mlody i
    glupi, teraz szkoda mi sprzetu a tymbardziej zdrowia :)

    > O ja cie! O całe 3,8 Nm! Zaaaajeeeebioza!!!

    4Nm ;)

    > Może kup buty z kolcami, żeby się szybciej odpychać?

    Ale po kiego mi takie na jesieni? Zima w gorach to rozumiem, albo nawet
    teraz w Alpach czy na Kasprowym to tak.. Moja ex R1'03 miala lepszy dol
    niz '07 ale to moze wrzuce wykres nastepnym razem jak zrobie porownanie.

    > A jak rozwiązaliście pomiar doładowania dynamicznego? Duży wiatrak ze
    > sklepu AGD?

    Nie no- sporo wiekszy maja. Jak ktos pobije kumplowe 182KM na hamowni
    (model HPM-B z http://godula.pl) u Dzieciola to pomiary ma gratis i nic
    nie placi. Moze ktos jest chetny na wycieczke do Bialego? ;)

    > No ale ile punktów do lansu pod pobliską dyskoteką! Laski same stringi
    > przez głowę ściągają, nie?

    Nie, tu sie nie znaja na motocyklach nawet Ci co na nich jezdza a lans
    to 250 i wiecej - na prostej. Hehe.

    Pzdr
    PS: wrzucilem fote z porownaniem mocy/momentu bo ktos moze byc ciekawy
    rezultatow i wyjdzie z tego jakas rzeczowa dyskusja ale widze tylko
    kpiny. Norma od paru dobrych lat juz, niestety.

  • 8. Data: 2010-09-01 13:56:21
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "marider"

    > Zadne. Lubie miec dodatki w moich moto dla samego "mania", dla siebie,

    ej no:-)
    ale "manie" w garazu to takie lekko bez sensu, trzeba to czasem wyciagnac na
    droge i sie przejechac
    chociaz jesli to okaz uniklany to faktycznie tylko do "mania"

    ps
    moze ci zero jedno zjadlo?

    --
    ania

  • 9. Data: 2010-09-01 14:28:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-01 14:18:42 +0200, marider <m...@g...pl> said:

    > Zadne. Lubie miec dodatki w moich moto dla samego "mania", dla siebie,
    > zeby cieszylo oko i ucho bo nie lubie banalnych oryginalow i tyle.

    Czyli jak znaczki.

    > Do Poznania mam dalej niz do Kowna a nie chce mi sie jechac zeby sie
    > wysypac/polamac. Raz bylem na torze i mi wystarczy ale to jak mlody i
    > glupi, teraz szkoda mi sprzetu a tymbardziej zdrowia :)

    Tey, to może sobie lepiej czopka jakiegoś kup, tam katalogi tjuningowe
    mogą spokojnie konkurować z książkami telefonicznymi miast średniej
    wielkości. A nie maszynę ekstremalną i bezkompromisową, stworzoną z
    myślą o jednym - ostrym zapierdalaniu po torze. Sorry, ale zabawa w
    tjuning czegoś, czego w wersji stokowej 99% populacji nie wykorzysta
    nawet w 50% na drogach publicznych, to dla mnie czysty bezsens. Ale
    żeby nie było - absolutnie i w żadnym razie niczego Ci nie zabraniam,
    jesteś dużym chłopcem, robisz to za własną kasę i nic mi do tego, tylko
    wyrażam swoją osobistą opinię na ten temat. I ależ oczywiście że możesz
    mieć ją w dupie.

    > 4Nm ;)

    110.6 minus 106.8 równa się 3.8, wiem co piszę :-P

    > Moja ex R1'03 miala lepszy dol niz '07 ale to moze wrzuce wykres
    > nastepnym razem jak zrobie porownanie.

    Ale może ta '07 ma jakieś inne zalety? Chyba że zależy Ci tylko na tym
    dole, to chyba niepotrzebnie zmieniałeś.

    > Pzdr
    > PS: wrzucilem fote z porownaniem mocy/momentu bo ktos moze byc ciekawy
    > rezultatow

    Ja naprawdę jestem bardzo ciekawy różnicy w czasie okrążenia na torze
    przed i po modyfikacjach przy tym samym zawodniku.

    > i wyjdzie z tego jakas rzeczowa dyskusja ale widze tylko kpiny.

    No jakoś nie mogłem się powstrzytmać. Ale plijz, nie wkładaj moich
    opinii w usta całej grupy, parę osób z pewnością by nie było
    zadowolonych.

    > Norma od paru dobrych lat juz, niestety.

    Tak to już jest, świat schodzi na psy. Nie przejmuj się, każdego
    dosięga kiedyś demencja i zbiera mu się na wspominki jak to drzewiej
    bywa cudownie.

    de Fresz

  • 10. Data: 2010-09-01 15:15:25
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysypac/polamac. Raz bylem na torze i mi wystarczy ale to jak mlody i
    > glupi, teraz szkoda mi sprzetu a tymbardziej zdrowia :)

    Mialem napisac: "to po takich modyfikacjach niezle musi na torze urywac
    setne sek w porownaniu ze stockiem" ale po Twojej wypowiedzi napisze ze do
    lanserki na swiatlach i festynach, zamiast pchac drogie i kosztowne PC,
    zakladac pelny uklad z tytanu, ktorych i tak nikt nie widzi, lepiej zalozyc
    swiecace wentyle, podswietlone owiewki, czy kororowe nalepki sponsorow z
    MotoGP i co najwyzej karbobowa koncowke Acrapovicia co by lepiej brzmialo...

    > 4Nm ;)

    a sie tak zapytam co Ci z tego dolu na ulicy? Moze czasem pojdziesz ostro ze
    swiatel, ale tam pierwsza 1s korzysta z tego dolu, a zeby objechac auta to
    mocniejszy skuter wystarczy... Masz wykres zanim ustawiles nowa mape w PC?
    Czy przypadkiem bajerami nie spieprzyles wlasnie dolu?

    > PS: wrzucilem fote z porownaniem mocy/momentu bo ktos moze byc ciekawy
    > rezultatow i wyjdzie z tego jakas rzeczowa dyskusja

    A z tego wykresu jasno wynika ze np na 1/4 mili ten gixer skopal by ogrodek
    Twojej R1, no ale Ty i tak nie uzywasz moto do takiego katowania, wiec co
    mozna sie wiecej wypowiadac.

    >ale widze tylko
    > kpiny. Norma od paru dobrych lat juz, niestety.

    Wybacz ale kpiny same sie nasuwaja czytajac Twoje tlumaczenie ze moto szkoda
    Ci na tor, a inwestujesz w cos co stricte dla toru jest stworzone, choc do
    Twojego sposobu wydawania pieniedzy nic nie mam ;)
    Twoje modyfikacje przypominaja kupowanie wibratora po to aby na polce
    lezal... hehe:)

    pozdr
    kucik