  • 31. Data: 2010-11-13 09:01:30
    Temat: Re: Porównanie 60D, K-7 i D7000!
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 12-11-2010 16:30, Henry(k) pisze:

    > Ale to jeszcze było zanim UE zakazała żarówek 100W - teraz wszędzie jest
    > ciemniej ;-)
    UE zakazała, a pomysłowi Niemcy produkują elementy grzewcze o mocy 100W
    wkręcane w miejsce żarówki;-)

    M.

  • 32. Data: 2010-11-13 11:26:01
    Temat: Re: Por??wnanie 60D, K-7 i D7000!
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-11-12 22:40, Keek pisze:

    > Podobnie obyty nie jestem. Nie lubie ogladac nieswoich zdjec.
    > Wyobraznie po prostu mam. A ze mozliwe, ze jeszcze nikt tego nie
    > wykorzystal - nie moja wina.

    To było trochę zaczepne bo wykasowałem dziedziny w których jest to
    najbardziej widoczne ;) i chyba nikt tego nie będzie próbował podważyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 33. Data: 2010-11-13 11:28:56
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakieś ciekawy linki z przykładami, gdzie właśnie widać plusy tego
    > dzisiejszego postępu. Oczywiście pomijam tu sport, zwierzynę, śluby, oraz

    mi się przydało w miejscu gdzie był zakaz fotografowana z lampą a miejscowe
    światło było bardzo dyskretne.

    http://infobot.pl/r/1S8J
    http://infobot.pl/r/1S8K ISO6400

    jako pamiątki z wakacji jak znalazł.

  • 34. Data: 2010-11-13 11:31:14
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > UE zakazała, a pomysłowi Niemcy produkują elementy grzewcze o mocy 100W
    > wkręcane w miejsce żarówki;-)

    mi bardziej podobają się pomysły Polaków.

    "żarówki 99W" albo "żarówki warsztatowe, nie do uzytku domowego" :-D

  • 35. Data: 2010-11-13 12:11:19
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    TheGuru napisal:
    > http://infobot.pl/r/1S8J

    Ech, taki domek dla lalek... ;)

    Jak realistyczną kolejkę miał Karol? :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 36. Data: 2010-11-13 13:10:58
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 12:31:14 +0100, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    >mi bardziej podobaj? się pomysły Polaków.
    >
    > albo "żarówki warsztatowe, nie do uzytku domowego" :-D

    A tu akurat nie masz racji ;) Żarówki normalnie dostępne w sklepach
    nie były wstrząsoodporne. Włożyłeś taką w oprawę przenośną, mocniej
    puknąłeś oprawą z rozgrzaną żarówką to żarnik od wstrząsu przerywał
    się. Jak dobrze poszukałeś, to były do kupienia żarówki
    wstrząsoodporne/warsztatowe o mocniejszym żarniku, tyle że droższe. A
    że to ograniczenie UE nie dotyczy pewno wykonań specjalnych, to nagle
    opłaca się je sprzedawać masowo.

    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 37. Data: 2010-11-13 13:17:05
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-13 13:11, Jacek_P pisze:

    > Ech, taki domek dla lalek... ;)
    >
    > Jak realistyczną kolejkę miał Karol? :D

    Elektryczną...
    Tfu. Pewnie z autentycznym i działającym mini kotłem parowym ;)

  • 38. Data: 2010-11-13 16:48:59
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-11-13 14:10:58 +0100, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> said:

> [...]
    > wstrząsoodporne/warsztatowe o mocniejszym żarniku, tyle że droższe. A
    > że to ograniczenie UE nie dotyczy pewno wykonań specjalnych, to nagle

    Mądry wywód, ma tylko jedną wadę.
    W urządzeniach przenośnych w przemyśle nie wolno stosować żarówek 2xx
    V. Muszą być na 24V.
    Z czego też wynika grubszy żarnik, a więc i odporność na wstrząsy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2010-11-13 17:05:16
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    JA napisal:
    > Mądry wywód, ma tylko jedną wadę.
    > W urządzeniach przenośnych w przemyśle nie wolno stosować żarówek 2xx
    > V. Muszą być na 24V.

    No patrz pan, a moje lampy używane od ponad 10 lat o tym nie wiedzą
    i żwawo od chwili zakupu w GS-ie pracują na 220 V (obecnie już 230).
    I od metra innego sprzętu przenośnego na 230 V jest w takim choćby
    Leroyu, a nie sądzę, aby ryzykowali wpuszczenie czegoś do sprzedaży,
    co mogłoby im odstrzelić tyłek.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 40. Data: 2010-11-13 17:44:13
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 17:48:59 +0100, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    wrote:

    >Mądry wywód, ma tylko jedną wadę.
    >W urządzeniach przenośnych w przemyśle nie wolno stosować żarówek 2xx
    >V. Muszą być na 24V.
    >Z czego też wynika grubszy żarnik, a więc i odporność na wstrząsy.
    No teraz tak, co nie zmienia faktu, że kiedyś nie. Stanowisk gdzie
    stosowane jest oświetlenie żarowe (albo jest/było wymagane) i
    występują wibracje jest pełno w przemyśle.

    Zresztą sobie zobacz to:
    http://www.techlamps.pl/index.php/id_3758_mode_prodd
    et.html
    http://www.techlamps.pl/index.php/id_3754_mode_prodd
    et.html

    i co, ktoś sobie takie bzdurne wymagania wymyślił.

    Wiesz, spiskowe teorie spiskowymi teoriami, omijanie norm omijaniem,
    ale ty kwestionujesz istnienie rzeczy z ,,taaką brodą''.