  • Data: 2010-10-25 13:37:04
    Temat: Re: Porownanie 550D i 60D
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Oct 2010 14:04:18 +0200, John Smith wrote:
    > i z gorszym wizjerem.

    Zawsze mnie zadziwialo porownywanie wizjerow APS-C...

    Wizjer to jest w 6x6, manualnych kliszakach (np Canon A-1);
    w AF -- przyznam ze 5D ma fajniejszy wizjer niz aps-c, ale porownywanie
    aps-c miedzy soba? IMO miedzy 300D, 450D i 50D roznica jest żadna, ale
    moze mnie porządne wizjery rozpuściły?

    zdziwiony pozdrawiam,
    --
    Michał