  • Data: 2011-09-23 01:57:08
    Temat: Re: Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
    Od: Paweł T. <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może w jakichś modelach są wiatraki, ale z tych 50-tek jakie widziałem
    > (parę tego było) wszystkie były bezgłośne.

    Dziwne dźwięki pojawiały się szczególnie na jasnych scenach, może pochodziły z
    zasilacza. Podobno efekt mógł powstawać po pewnym czasie, zdarzały się nowe
    telewizory nie mające tej "wady".

    Tymczasem pod wpływem Waszych rad coraz bardziej przekonuję się do tej marki.
    Teraz pozostaje jednie poszukać czegoś, co będzie potrafiło nagrać jakąś audycję
    TV. W tym przedziale cenowym znajdę coś z taką możliwością, czy już za dużo
    wymagam?

    Pozdrawiam

    - Paweł.