  • Data: 2009-06-26 07:32:59
    Temat: Re: Poradzcie prosze. Aparat z duzym zoomem.
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Jun., 07:20, "R2" <k...@g...pl> wrote:
    > Witam.
    > Chcialbym kupic aparat z duzym zoomem i biore pod uwage Nikona Coolpix P 90
    > , Sony DSC HX-1 oraz Canona SX1.
    > Nie jestem zbytnio obeznany w tematyce, Nikon ma najwiekszy zoom optyczny z
    > calej trójki i to mnie przekonuje do Nikona najbardziej, ale czytalem rózne
    > opinie na temat tego aparatu i sporo ludzi twierdzi , ze nie wart jest
    > swojej ceny itd. Wszystkie te aparaty sa raczej "mlode" i niewiele jest
    > recenzji jeszcze na ten temat , ale byc moze ktos z Was mial do czynienia z
> [...]

    im wieksza rozpietosc zooma tym jest ciemniejszy i gorzej rysuje.

    jasnosc obiektywu i ostrosc rysunku to jedne z wazniejszych cech -
    pozwalajacych na zrobienie lepszych lub tez wogole zdjec. PO co z nich
    rezygnowac ?
    nie czekaj na aparat z wiekszym zoomem niz 20 razy. Z szerokiego konca
    takiego zooma wielkiej pociechy mial nie bedziesz - bedzie ciemny i
    niskorozdzielczy tzm z duzej odleglosci rozroznialnosc szczegolow
    bedzie mala.