  • 81. Data: 2018-05-03 21:13:22
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-03 o 07:55, Cavallino pisze:

    > Pisałeś, ale sensu w tym brak.
    > Pół metra blachy vs wycieraczka za kilkadziesiąt zł ważąca może pół kilo
    > - oczywiste jest że drugie rozwiązanie jest lepsze.

    Podczas jazdy tylna szyba jest sucha. Jeśli podczas postoju na światłach
    spadnie parę kropel na nią, to tego nie widać nawet. Jeśli leje, to i
    tak deszcz spłynie. Zawsze przejrzystość jest taka aby odczytać np.
    numery rejestracyjne auta z tyłu. Widok z tyłu nie służy do czytania
    tablic lecz do stwierdzenia czy można wykonać planowany manewr. Nawet
    jeśli w kroplach deszczu widok innego auta nie będzie fotograficzny, to
    nie ma to znaczenia. Natomiast jeśli w kombi jest na tylnej szybie błoto
    i tego auta nie widać, to ma to znaczenie.

    Tworzysz sztuczne problemy.

    > Każdy też wie, że to absurdalny problem, od kiedy wymyślono tylną
    > wycieraczkę.

    ... i konieczność jej używania co kilka minut. Jeśli piszesz, że nie
    tolerujesz choćby kropli wody na tylne szybie, to musisz ją co chwile
    uruchamiać. Ja tak właśnie czyniłem i szczerze mówiąc mam dość. W
    dodatku w porze zimowej, gdy ogrzewanie tylnej szyby było włączone, to
    błoto przysychało. Więc nie tylko wycieraczka ale i spryskiwacz chodziły
    non stop.

    > Czytam jakieś bzudry które wypisujesz, totalnie oderwane od faktów.

    Ok, zatem nie ma sensu prowadzić dialogu.

    > To o co pytałeś w tym wątku?
    > Wróć może do pierwszego postu i go przeczytaj....

    Wróciłem - i nie widzę takiego pytania i nawet do głowy by mi nie
    przyszło pytać o tak oczywistą rzecz. Jeśli ktoś ma taką potrzebę, to
    kupuje kombi i już. Ja też kupiłem kiedyś bo miałem taką potrzebę. Co mi
    do tego? Zacytuj moje słowa bo póki co wygląda na to, że wymyślasz sobie
    co napisałem i oburzasz się na nieistniejące słowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 82. Data: 2018-05-03 22:23:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 May 2018 21:13:22 +0200, Marek S napisał(a):

> [...]
    > nie ma to znaczenia. Natomiast jeśli w kombi jest na tylnej szybie błoto
    > i tego auta nie widać, to ma to znaczenie.

    Tez tworzysz sztuczne problemy - sa lusterka boczne, jest wycieraczka
    - kombi nie jest problemem :-)

    usyfiony tyl jest problemem przy otwieraniu, ale to sie i w sedanach
    zdarza.

    J.

  • 83. Data: 2018-05-03 23:12:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-05-2018 o 21:13, Marek S pisze:

    > Tworzysz sztuczne problemy.

    To nie ja zacząłem ten wątek o sztucznym problemie z wycieraczką lub jej
    brakiem.

    Rozumiem, że trzeba sobie na siłę coś udowodnić, jeśli dokonało się
    złego wyboru samochodu, ale bez przesady.

    > .... i konieczność jej używania co kilka minut.

    To też rozwiązano trybem przerywanym.

> [...]
    > przyszło pytać o tak oczywistą rzecz. Jeśli ktoś ma taką potrzebę, to
    > kupuje kombi i już. Ja też kupiłem kiedyś bo miałem taką potrzebę. Co mi

    Naprawdę nie wiesz po co zacząłeś ten wątek?
    Jeśli nie o to czemu teraz zaprzeczasz - to po co?

  • 84. Data: 2018-05-03 23:14:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-05-2018 o 20:57, Marek S pisze:

    > Jedno z tych aut to Seat Cordoba.

    To ten do którego wchodzi rower, nie wchodzący do kombi?
    No sorry, ja nie pisałem nic o dziecięcym rowerku....

  • 85. Data: 2018-05-04 09:33:20
    Od: b...@g...com

    ogrzewanie szyby zazwyczaj wystarczy

  • 86. Data: 2018-05-04 09:52:01
    Od: b...@g...com

    W dniu czwartek, 3 maja 2018 07:55:52 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Pisałeś, ale sensu w tym brak.
    > Pół metra blachy vs wycieraczka za kilkadziesiąt zł ważąca może pół kilo
    > - oczywiste jest że drugie rozwiązanie jest lepsze.

    Może jednak z tą blachą jest bezpieczniej? Trochę jednak dalej od zderzaka od
    pasażerów.

  • 87. Data: 2018-05-04 12:10:34
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 03.05.2018 o 23:14, Cavallino pisze:

    > To ten do którego wchodzi rower, nie wchodzący do kombi?
    > No sorry, ja nie pisałem nic o dziecięcym rowerku....

    Nie jeżdżą dziecięcym rowerkiem. Cordoba ma niewielki otwór bagażnika a
    mimo to bez problemu zapakowałem rower Unibike Xenon - taki mam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 88. Data: 2018-05-04 12:15:21
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 03.05.2018 o 22:23, J.F. pisze:

    > Tez tworzysz sztuczne problemy - sa lusterka boczne, jest wycieraczka
    > - kombi nie jest problemem :-)
    >
    > usyfiony tyl jest problemem przy otwieraniu, ale to sie i w sedanach
    > zdarza.

    Czyli sugerujesz, że skoro są lusterka boczne, to tylna szyba nie musi
    być przejrzysta? Dla mnie nie było sztucznym problemem non stop
    wachlowanie wycieraczką i spłukiwanie tylnej szyby. Właśnie z tego
    głównie względu rozstałem się z dwoma takimi autami.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 89. Data: 2018-05-04 12:31:13
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 03.05.2018 o 23:12, Cavallino pisze:

    > To nie ja zacząłem ten wątek o sztucznym problemie z wycieraczką lub jej
    > brakiem.
    >
    > Rozumiem, że trzeba sobie na siłę coś udowodnić, jeśli dokonało się
    > złego wyboru samochodu, ale bez przesady.

    Chwila - ale ja napisałem przecież, że 2x źle wybrałem i jeździłem kombi
    i to przez parę lat w sumie. No i właśnie ze względu na ciągłą
    konieczność spłukiwania tylnej szyby wymiękłem i wszystkie kolejne auta
    brałem już w wersji sedan. Głównie z tego względu a potem wszystko inne.
    Jakie tu jest naginanie czegokolwiek do czegokolwiek?

    > To też rozwiązano trybem przerywanym.

    Ja nie miałem auta z trybem przerywanym spłukiwania. Tylko samą
    wycieraczkę tak dawało się włączyć. Teraz pewnie takie rozwiązania są.
    Kombiaki miałem ze 12+ lat temu. Pisałem o tym, że wtedy dla mnie w/w
    czynność była dla mnie na tyle uciążliwa, że nigdy więcej już nie
    zdecydowałem się na podobne auto.

    > Naprawdę nie wiesz po co zacząłeś ten wątek?
    > Jeśli nie o to czemu teraz zaprzeczasz - to po co?

    Spytałem się w wątku jak wygląda popularność kombi w różnych regionach
    Polski i tylko na ten temat oczekiwałem odpowiedzi. Niby czemu zaprzeczam?

    Cały czas uparcie brniesz w narrację iż powymyślałem sobie niestworzone
    historie i dyskutujesz z nimi. Albo pomyliłeś wątki, albo osoby, albo
    jedno i drugie. Gdy prosiłem cytat z wątku otwierającego dotyczący mojej
    krytyki zakupu kombi - nie potrafiłeś przytoczyć. Ale mimo to uparcie
    twierdzisz, że to moje słowa. To co czynisz, to zakrawa na trolowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 90. Data: 2018-05-04 15:50:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-05-2018 o 09:52, b...@g...com pisze:

    > Może jednak z tą blachą jest bezpieczniej? Trochę jednak dalej od zderzaka od
    pasażerów.

    Jakiś z d..argument.
    Autobus ma jeszcze dalej.
    Względnie pickup lub dostawczak z dużą skrzynią.
    A odległość wcale nie musi być większa niż w kombi czy liftbacku.