  • Data: 2012-01-10 21:56:18
    Temat: Re: Popularnosc jezykow programowania
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/01/2012 15:44, Szyk wrote:

    > Piszesz tak jakbyś nigdy nie programował. Do dokumentacji na dysku i
    > łażenie po forach realizuję jak już całkiem Google mnie zawiedzie...

    Też tak robię, ale np. jak szukam czegokolwiek o groovym to i tak
    wartościowe informacje są prawie zawsze pod codehaus, wię gdyby mi się
    chciało opanować głupi odruch, to pewnie najpierw bym wrzucał zapytania
    do ich wyszukiwarki, a potem do google. Tym bardziej dotyczy to javy,
    gdzie i tak dostaję linka do dokumentacji oracla, a tylko muszę się
    chrzanić z wybieraniem odpowiedniej wersji - tyle że pod względem
    nawigacji webowa dokumentacja javy to jakiś potworek, do którego ubiegłe
    stulecie dawno powinno było zadzwonić i zażądać zwrotu ramek. Więc
    jestem sobie w stanie wyobrazić, że jakby dany vendor miał to sensownie
    zorganizowane, a ja bym należał od jakiegoś "community", to bym może
    nawet rozpoczynał szukanie nie od googla tylko od odpowiedniego site. A
    jak nie, to chociażby od stackoverflow.