    From: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Popularnosc jezykow programowania
    Date: Tue, 10 Jan 2012 11:32:26 +0100
    Sender: hell@heaven

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 10:19:48 +0000 (UTC), f...@g...pl napisał(a):

    > dla mnie z pierwszej 10tki najbardziej tajemniczy jest niejaki
    > visual basic, nigdy nie znalem nikogo kto by w tym pisal ani nie widzialem
    > aplikacji w tym napisanej - czy jest to skrypt czy wykompilowany
    > exe? co sie w tym pisze i jak sie ma tego szybkosc w porownaniu np
    > do javy czy pythona?

    Nie wiem czemu mnie pytasz, nie uzywam VB (wole Delphi), ale imho potrafi
    kompilowac do natywnego kodu win32, wiec chyba nie jest bardzo wolny. Jest
    tez VB for .NET
    Aplikacji w VB kiedys widywalem troche, ale od lat rzeczywiscie nie widze,
    chyba, ze ich GUI jest juz nieodroznialne od pisanych w innych srodowiskach
    (kiedys sie nieco odroznialo).

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K