  • Data: 2011-06-29 17:01:05
    Temat: Re: Poplyneli, pojechali, zatrzymali
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czego nie skumałeś ? Ja u się pod firmą na ulicy już 3 razy widziałem
    > efekty "spadnięcia nogi ze sprzęgła" ... Jedziesz se główną te 50 km/h i
    > kiedy mijasz podporządkowaną, komuś nóżka spada ... dostajesz pechowo w
    > tył ... nie masz pojęcia kiedy, ale przebijasz słupki oddzielające chodnik
    > i prasujesz pieszych.
    >
    > Zazwyczaj dowiadujesz się już całkiem po akcji co się stało, żeś zmienił
    > trajektorię lotu.

    OK. czyli mają ci podprowadzić drogę bezkolizyjną do firmy od domu czy jak?
    I jak jedziesz te 50km/h to w jaki sposób przebijasz te słupki i prasujesz
    pieszych?
    Bo mam jakieś przeczucie że tworzysz dziwne scenariusze.

    Twierdzisz, że przyczyną wypadków jest stan dróg, gdyby były lepsze drogi
    byłoby mniej wypadków. Może i tak, nie wiem.
    Jako przykład podajesz dziadka, któremu noga spada ze sprzęgła i
    nieszczęscie gotowe... No sorry, albo droga, z dziurami, kałużami, koleinami
    i Bóg wie z czym jeszcze albo dziadek ze sprzęgłem...
    Na dziadka lekarstwem będzie samochód z ASB...