    From: Kuba <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pomysł na laptopa do kupienia
    Date: Thu, 17 Jun 2010 23:49:37 +0200

    Jasko Bartnik pisze:

    > Nie tam - czasem jakiegoś "flasha" pomęczę z nudów. A Leopard mnie
    > najzwyczajniej przeraża - już chociażby dlatego, że moja uczelnia nie
    > udostępnia Matlaba na ten system, a to moje główne narzędzie pracy.
    > Już wystarczył mi szok, że wraz z uaktualnieniem do Windows 7 zniknął
    > jeden z moich toolboxów do UDP.

    Ummm, przecież Snow Kotek ;) ma w standardzie BootCamp'a, więc Windowsa
    dowolnego zawsze możesz zainstalować - o ile np. Parallels Desktop nie
    załatwi sprawy...

    > Prawda. Ale chodziło mi o znalezienie jakiegoś złotego środka, bo
    > najmocniejsze MacBook-i to wydatek ponad 10 tys. złotych, a to już
    > mocno przekracza mój budżet :) Wystarczyłby ten zwykły Air za "trzy z
    > kawałkiem", gdyby trzymał baterię tyle co Pro i miał jego procesor.

    A musi być "naj naj"?
    ;)
    Przecież nowy model 13tki MPB (2,4) kupisz za 5000PLN brutto bez 1 PLN
    ;) a MB White (2,26) za 4000PLN.
    Popatrz sobie na stronce iSpota.

    > Właśnie 13" wydaje się być optymalne - akurat nadaje się do walnięcia
    > się wieczorem na kanapie. Mac to tylko propozycja, bo to - do niedawna
    > - jedyny mocny komputer z żywotną baterią, który znałem :) Teraz mam
    > chrapkę na Acer-a 3820TG.

    Hmmm, ja tam jednak Maka wolę. Raz że system, 2 że aluminiowe unibody a
    3 że całokształt.
    ;)

    Pozdrawiam,
    Kuba