-
Data: 2016-12-03 17:09:27
Temat: Re: Pompowanie kół dwutlenkiem węgla
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Fri, 2 Dec 2016 21:36:17 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Hello J.F.,
> [...]
>>>Zakładasz wzrost ciśnienia przy założeniu, że butla nie była
>>>przepełniona. A wypadki z CO2 to najczęściej nalewanie ciekłego CO2
>>>do pełna. I wtedy nie trzeba nawet temperatury krytycznej, żeby
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>ciśnienie było znacznie wyższe a po osiągnięciu krytycznej robi się
>>>nieprzyjemnie.
>> No wlasnie odwrotnie. To ponizej krytycznej jest nieprzyjemnie, a
>> powyzej juz calkiem przyjemnie.
>
> Ciśnienie nadal rośnie - najpierw czytaj, potem pisz.
Sam przeczytaj.
Przekroczene temperatury krytycznej nie jest niczym groznym -
cisnienie juz wczesniej bylo 78 at, tak nadal takie jest - tzn rosnie
wraz z temperatura, ale jak to w gazie - stosunkowo powoli a wiec
niegroznie, trzeba by pozaru czy innego zrodla powaznej temperatury.
Za to jak do butli plynu za duzo nalejesz i podgrzewac zaczniesz, o,
to moze peknac. Jak przekroczysz temperature krytyczna, to juz mozesz
odetchnac z ulga :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.16 17:28 J.F.
- 03.12.16 18:08 masti
- 03.12.16 18:35 J.F.
- 03.12.16 22:43 masti
- 05.12.16 00:14 __Maciek
- 05.12.16 00:21 __Maciek
- 05.12.16 01:04 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A