eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPompowanie kół dwutlenkiem węglaRe: Pompowanie kół dwutlenkiem węgla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61
    .MISMATCH!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Pompowanie kół dwutlenkiem węgla
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <o1pf6q$qtq$1@node2.news.atman.pl> <o1pg5u$j0k$1@node1.news.atman.pl>
    <o1pgso$jm4$1@node1.news.atman.pl>
    <5840510f$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <o1pl72$nuo$1@node1.news.atman.pl>
    <5841471a$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <o1rjav$llh$1@node1.news.atman.pl>
    <58417ed1$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <o1s646$el2$1@node2.news.atman.pl>
    <5841a45b$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <5841af6f$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <5841ba0b$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@p...pl.invalid>
    Date: Sat, 3 Dec 2016 17:09:27 +0100
    Message-ID: <tm1wveu9pfs9$.1p1fi5s96mae$.dlg@40tude.net>
    Lines: 28
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1480781350 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5164 82.143.187.50:50181
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2455
    X-Received-Body-CRC: 1663906876
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2594180
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 2 Dec 2016 21:36:17 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > [...]
    >>>Zakładasz wzrost ciśnienia przy założeniu, że butla nie była
    >>>przepełniona. A wypadki z CO2 to najczęściej nalewanie ciekłego CO2
    >>>do pełna. I wtedy nie trzeba nawet temperatury krytycznej, żeby
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>>ciśnienie było znacznie wyższe a po osiągnięciu krytycznej robi się
    >>>nieprzyjemnie.
    >> No wlasnie odwrotnie. To ponizej krytycznej jest nieprzyjemnie, a
    >> powyzej juz calkiem przyjemnie.
    >
    > Ciśnienie nadal rośnie - najpierw czytaj, potem pisz.

    Sam przeczytaj.

    Przekroczene temperatury krytycznej nie jest niczym groznym -
    cisnienie juz wczesniej bylo 78 at, tak nadal takie jest - tzn rosnie
    wraz z temperatura, ale jak to w gazie - stosunkowo powoli a wiec
    niegroznie, trzeba by pozaru czy innego zrodla powaznej temperatury.

    Za to jak do butli plynu za duzo nalejesz i podgrzewac zaczniesz, o,
    to moze peknac. Jak przekroczysz temperature krytyczna, to juz mozesz
    odetchnac z ulga :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: