  • 11. Data: 2017-06-09 00:43:26
    Temat: Re: Pompka ręczna do pompowania powietrza
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-08 o 21:01, Pszemol pisze:

> [...]
    em-yato-7352-i6829469262.html

    > Nie wolałbyś kupić elektrycznej, automatycznie wyłączającej się po
    > osiągnięciu ustawionego ciśnienia?

    Znajdź taką która dotrwa do 4 atmosfer.

    > Wetknąłbyś do gniazda zapalniczki i bez wysiłku skorygował ciśnienie...

    I po pół godzinie poszedł kupić normalną nożną po drodze wywalając
    elektryczną. Te gówienka nadają się do pompowania kół w rowerze
    i materacy czy piłek.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-06-09 00:51:57
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 9 czerwca 2017 00:43:35 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > I po pół godzinie poszedł kupić normalną nożną po drodze wywalając
    > elektryczną. Te gówienka nadają się do pompowania kół w rowerze
    > i materacy czy piłek.

    Mam taka elektryczna. Katowana dosyć mocno bo swego czasu miałem krzywe felgi i z
    grubsza co tydzien - dwa musialem dopompowywac jedno lub dwa koła z 1 do 2,3
    atmosfery.

    do tego bez problemu pompuje rowerowe koła. Do tych 4 atmosfer bez problemu dobija.

  • 13. Data: 2017-06-09 01:06:09
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, June 9, 2017 at 12:43:35 AM UTC+2, RadoslawF wrote:

    > Te gówienka nadają się do pompowania kół w rowerze
    > i materacy czy piłek.

    Wbrew pozorom latwiej napompowac kolo osobowki, niz rowerowe. A kola szosowek to juz
    level nieosiaglany dla ~90% kompresorkow z alledrogo :(

  • 14. Data: 2017-06-09 08:40:57
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 08.06.2017 23:36:38 niejaki s...@g...com napisał:
    > Nie, nie, nie.
    > Kup elektryczną.
    > Ja kupilem taka:
    > http://allegro.pl/metalowy-kompresor-samochodowy-12v
    -pompka-gratisy-i5924832806.html
    > Za namowa jakiegos testu w internecie. Przebadali kilka i taki byl najlepszy.
    > Wybrałem go na podstawie porównania zdjęć.

    potwierdzam

    też mam taką i ogarnia spokojnie kółeczka typu 275/60R15
    ręczną/nożną mógłbyś do 3,5 atm tydzień takie kółko pompować

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 15. Data: 2017-06-09 09:01:58
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 czerwca 2017 23:36:40 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Nie, nie, nie.
    A jak goście przyjadą i będę materac chciał napompować?
    A na poważnie mam problem ze zbiornikiem od hydrofora w piwnicy.
    Muszę dopompować powietrze czasami do zbiornika.
    I dlatego chcę ręczną bo jest bardziej mobilna.

  • 16. Data: 2017-06-09 10:47:46
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 08.06.2017 o 23:36, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Wybrałem go na podstawie porównania zdjęć.
    >
    > Działa juz 3 lata. Pompował i samochód i rowery.

    Jest to typowe chińskie jednorazowe gówno. Te piękne radiatorki na niej
    są zrobione z szarego plastiku imitującego aluminium :)
    Manometr 2 bary ma na samym początku skali bo ma zakres do 8 dokładność
    pomiaru ciśnienia jest zerowa. W pompce którą miałem przy drugim użyciu
    urwał się tłoczek.

    --

    Hinek

  • 17. Data: 2017-06-09 11:05:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    s...@g...com napisał:

    >A jak goście przyjadą i będę materac chciał napompować?

    Niezbyt sie nadaje. Opona wymaga 2.5 bar, materac 0.02bar.

    do materaca potrzebna pompka z duzym tlokiem, o duzej wydajnosci, bo
    inaczej prosciej nadmuchac ustami.
    Albo mieszkowa.

    Elektryczne do materaca to turbinki o duzej wydajnosci - taka
    elektryczna od opon bedzie mielila dlugo.

    >A na poważnie mam problem ze zbiornikiem od hydrofora w piwnicy.
    >Muszę dopompować powietrze czasami do zbiornika.
    >I dlatego chcę ręczną bo jest bardziej mobilna.

    A o noznej nie myslales ?
    W supermarketach g* kompletne - ale pare opon napompuje, za 15zl nie
    ma sie co szczypac ...

    Manometry w tych wszystkich (tanich?) pompkach to tez jakas porazka -
    chwala sie 15 bar, to manometr do 15 bar, a do opony trzeba
    precyzyjnie w zakresie
    2-3 widziec.

    J.

  • 18. Data: 2017-06-09 11:11:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Duża, niewygodna, nieporęczna, droga...
    >Tu masz prosty kompresorek na 12V z wtyczką do gniazda zapalniczki za
    >13zł:
    >Zobacz ofertę: KOMPRESOR SAMOCHODOWY POMKA 12V 300 PSI
    >http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6742813028

    I myslisz, ze predzej napompuje opone, czy predzej sie rozpadnie ?
    Przy tej cenie mam uzasadnione watpliwosci

    Bo zaloze sie, ze predzej napompuje opone ja, reczna/nozna pompka, niz
    ten kompresorek :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-06-09 11:23:27
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, June 9, 2017 at 11:05:50 AM UTC+2, J.F. wrote:

    > Elektryczne do materaca to turbinki o duzej wydajnosci - taka
    > elektryczna od opon bedzie mielila dlugo.

    Mala szansa, bo zazwyczaj maja czas ciaglej pracy 3-5 minut ;)

  • 20. Data: 2017-06-09 13:17:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Mala szansa, bo zazwyczaj maja czas ciaglej pracy 3-5 minut ;)

    W instrukcji.
    Dluzej wytrzymuja, bo w 5 minut to kola nie napompuja.

    Przy materacu obciazenie mniejsze, to jeszcze wiecej wytrzymuja.

    J.