  • 51. Data: 2017-06-11 15:42:28
    Temat: Re: Pompka ręczna do pompowania powietrza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Jun 2017 11:46:57 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No ale właśnie ja nie chce droższej i większej nożnej skoro mam tańszą
    > mniejszą i wygodniejszą elektryczną do tego samego celu...

    Nozna jest tansza, mniejsza, o porownywalnej wygodzie, ale
    najwazniejsze - psuje sie stopniowo.
    Napompujesz kolo na tyle, zeby dojechac do sklepu/stacji z pompkami
    :-)

    A nie tak jak w elektrycznej - zadymi i stanie na dobre :-)

    J.

  • 52. Data: 2017-06-11 20:19:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nozna jest tansza, mniejsza, o porownywalnej wygodzie, ale
    > najwazniejsze - psuje sie stopniowo.
    > Napompujesz kolo na tyle, zeby dojechac do sklepu/stacji z pompkami
    > :-)

    Ty takiej pompki używać chcesz aby się ratować z flaka na autostradzie? :-)
    Do tego masz koło zapasowe. Ja pompki potrzebuję aby robić z autem
    rutynową obsługę - np. dopompować po zimie bez jechania na stację
    beznynową i szukanie monet/żetonów na kompresor na stacji...

    > A nie tak jak w elektrycznej - zadymi i stanie na dobre :-)

    Jak ją zamęczysz trzymając dłużej niż 10minut pod obciązeniem to zadymi.

  • 53. Data: 2017-06-11 21:31:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Jun 2017 13:19:57 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Ty takiej pompki używać chcesz aby się ratować z flaka na autostradzie? :-)
    > Do tego masz koło zapasowe.

    Dojazdowke, 80km/h :-)
    A kiedy sprawdzales cisnienie w zapasie ?

    > Ja pompki potrzebuję aby robić z autem
    > rutynową obsługę - np. dopompować po zimie bez jechania na stację

    Nadal - pare ruchow noga, nie trzeba rozwijac kabla, zwijac,
    przekladac na rozne strony, odpalac silnika - bo zasilania w gniazdku
    brak. No i czekac i czekac.

    > beznynową i szukanie monet/żetonów na kompresor na stacji...
    Imperialistyczny wyzysk - u mnie kompresory sa bezplatne :-)

    I maja dobre manometry, co tez ulatwia.

    > Jak ją zamęczysz trzymając dłużej niż 10minut pod obciązeniem to zadymi.

    No to przy okazji flaka zameczysz :-)

    J.

  • 54. Data: 2017-06-15 18:57:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > A nie tak jak w elektrycznej - zadymi i stanie na dobre :-)

    Jak ją zamęczysz trzymając dłużej niż 10minut pod obciązeniem to zadymi.
    ---
    Dobra pompka powinna wyłączyć się i tyle

  • 55. Data: 2017-06-15 19:06:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > Jak ją zamęczysz trzymając dłużej niż 10minut pod obciązeniem to zadymi.
    > ---
    > Dobra pompka powinna wyłączyć się i tyle

    Jak chcesz taką droższą, co się wyłączy to sobie taką kup.

    Pomyśl, że w pewnych sytuacja awaryjnych pompka za 13zł i jej zdrowie jest
    mniej ważne niż dojechanie do celu bez lawety... Laweta to minimalny koszt
    rzędu 150-200zł.

    Ja wolę taką, co mi się nie wyłącza sama i jest na tyle tania że jak będę
    ją chciał świadomie poświęcić i użyć do pompowania koła aż pompka wyzionie
    ducha to będę mógł to zrobić :-) Stać mnie na 13zl aby kupić w razie
    potrzeby nową :-)

  • 56. Data: 2017-06-15 19:12:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Za ta cene ? Niemozliwe, to nie moze byc dobre :-)
    >
    > Chyba, ze uzywane raz na rok, w celu dopompowania.

    Tak jak pisałem obok - wulkanizatorem nie jestem...
    Ty też nie. Więc niepotrzebna Ci pompka której będziesz
    używał codziennie, parę razy dziennie do pompowania
    koła od zera, prawda?
    ---
    A ja mam kompresor, który używałem także do malowania i dalej chciałbym mieć
    taką możliwość, ale zasilacza brak.

  • 57. Data: 2017-06-16 23:10:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]
    > ---
    > Dobra pompka powinna wyłączyć się i tyle

    Jak chcesz taką droższą, co się wyłączy to sobie taką kup.
    Nie chcę droższej, chcę taką co się wyłączy :-) Każde urządzenie domowe
    wyłącza się po przegrzaniu to czemu pompka samochodowa ma nie wyłączać się ?

[...]
    O k..., i jak niby niesprawna pompa, która się nie wyłączyła, może Ci w tym
    pomóc ?

[...]
    A mnie stać na lepszą, co się wyłączy. Jakbym ją chciał poświęcić to bym do
    kościoła zaniósł. :-)

  • 58. Data: 2017-06-16 23:26:21
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

> [...]
    > ---
    > A mnie stać na lepszą, co się wyłączy. Jakbym ją chciał poświęcić to bym do

    Nie zrozumiałes, ale nie chce mi sie tłumaczyć... przeczytaj jeszcze raz co
    napisałem.