  • 21. Data: 2017-06-09 13:51:24
    Temat: Re: Pompka ręczna do pompowania powietrza
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 9 czerwca 2017 10:47:48 UTC+2 użytkownik Hinek napisał:
> [...]
    -pompka-gratisy-i5924832806.html

    > Jest to typowe chińskie jednorazowe gówno. Te piękne radiatorki na niej
    > są zrobione z szarego plastiku imitującego aluminium :)
    > Manometr 2 bary ma na samym początku skali bo ma zakres do 8 dokładność
    > pomiaru ciśnienia jest zerowa. W pompce którą miałem przy drugim użyciu
    > urwał się tłoczek.

    Powiedz mi więcej o czymś co mam w ręku a ty nawet na oczy nie widziałeś :)

    Jednorazowe pewnie jest bo częsci nie kupie ale to co mam byc metalowe takie jest i
    pompuje raźnie co mu podepne.

    Kupiłeś chłam i odreagowujesz. Ja kupilem dobre i sobie chwale.

    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2017-06-09 15:12:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raznie co w warunkach domowych podpiac pompuje kompresor z silnikiem o mocy 1kW. Przy
    zrobionym w stosunku do pompek na 12V z kosmiczna dokladnoscia kompresor od lodowki
    musi troche popracowac zanim cisnienie w oponie drgnie. Sa oczywiscie elektryczne
    kompresorki do samochodow wykonanez klasa. Kosztuja tyle co najtansze jezdzace
    samochody. To z allegro za dwie dychy dobre jest do chwilowego wywolywania
    umiarkowanego halasu, mialem taka pompke to wiem. Kupilem ja dla silniczka i
    przekladni i wyprobowalem czy pompuje.

  • 23. Data: 2017-06-09 15:46:44
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 09.06.2017 o 13:51, s...@g...com pisze:

> [...]
    pompuje raźnie co mu podepne.

    > Kupiłeś chłam i odreagowujesz. Ja kupilem dobre i sobie chwale.

    To się popatrz dokładniej. Ten pseudo aluminiowy użebrowany radiator
    jest skręcony do kupy wkrętami do drewna. Żenada. Weż sobie śrubokręt,
    wykręć jeden wkręt i zobacz.
    Zresztą jest mi to obojętne.
    Czytających informuję że właśnie taki kompresorek miałem i rozleciał się
    przy drugim użyciu.

    --

    Hinek

  • 24. Data: 2017-06-09 17:09:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > jednorazowe gowno ktore zepsuje sie po 3 minutach

    Bez przesady - kupiłem podobny i używam od 4 lat.

    Nawiasem mówiąc on nie służy do pompowania koła pustego, bo rzeczywiście
    się zbyt mocno zgrzeje długą pracą.

    Ale dopompować koło któremu brakuje trochę ciśnienia jest w sam raz.

    > jezeli juz to tylko oem z samochodu, im starszy i bardziej
    > japonski\niemiecki tym lepszy
    >
    > moge polecic z toyoty, mam go z 10 lat i nic nie wskazuje zeby mial
    > odmowic posluszenstwa
    >
    > cos takiego
    > http://allegro.pl/kompresor-zestaw-naprawczy-toyota-
    i6809746574.html

    > ten pewnie nie gorszy
    > http://allegro.pl/audi-vw-skoda-seat-kompresor-pompk
    a-kola-i6846616351.html#imglayer

    Ja tam wolę nie przepłacać - wszystko się może zepsuć. Jak mi się taki za
    13zł zepsuje to parę razy go wymienię zanim zapłacę 55zl za dużą pompkę
    ręczną.

  • 26. Data: 2017-06-09 17:19:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    WS <L...@c...pl> wrote:

    > Wbrew pozorom latwiej napompowac kolo osobowki, niz rowerowe. A kola
    > szosowek to juz level nieosiaglany dla ~90% kompresorkow z alledrogo :(

    Dokładnie tak - kolarzówki wymagają ogromnych ciśnień w kołach, często 3x
    większych niż ciśnienie w oponie samochodowej.

    Jednak ilość powietrza w kole samochodowym jest dużo większa niż w
    rowerowym, więc pompka musiałaby wytrzymać długi czas pracy bez zagrzania
    sie zbytniego.

  • 25. Data: 2017-06-09 17:19:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I myslisz, ze predzej napompuje opone, czy predzej sie rozpadnie ?
    > Przy tej cenie mam uzasadnione watpliwosci
    >
    > Bo zaloze sie, ze predzej napompuje opone ja, reczna/nozna pompka, niz
    > ten kompresorek :-)

    Kupiłem to aby dopompowywac kola z ktorych uszło trochę - nie jestem
    wulkanizatorem, nie interesuje mnie pompowanie opon od zera więc nie
    potrzebuję dużego profesjonalnego kompresora.

  • 27. Data: 2017-06-09 17:19:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > W instrukcji.
    > Dluzej wytrzymuja, bo w 5 minut to kola nie napompuja.
    >
    > Przy materacu obciazenie mniejsze, to jeszcze wiecej wytrzymuja.

    Ale panowie - chodzi tu o nagrzewanie się gazu przy sprężaniu i ogrzewaniu
    calej pompki. Po tych 3 minutach wystarczy pompkę ostudzić i będzie działać
    znowu.
    Nie ma problemu.

  • 28. Data: 2017-06-09 17:19:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > takie jest i pompuje raźnie co mu podepne.
    >
    > Kupiłeś chłam i odreagowujesz. Ja kupilem dobre i sobie chwale.

    :-)))

  • 29. Data: 2017-06-09 17:46:06
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 9 czerwca 2017 15:46:46 UTC+2 użytkownik Hinek napisał:

> [...]
    > wykręć jeden wkręt i zobacz.
    > Zresztą jest mi to obojętne.
    > Czytających informuję że właśnie taki kompresorek miałem i rozleciał się

    No to informuje czytających że mój sie nie rozleciał jeszcze a uzyłem go dobre 50-70
    razy.

    A cylinderek jest metalowy.

  • 30. Data: 2017-06-09 18:41:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >ogrzewaniu
    >calej pompki. Po tych 3 minutach wystarczy pompkę ostudzić i będzie

    Jest. Bo czas pompowania opony wydluza sie do godziny :-)

    Za to przy materacu sprezania nie ma, to nie powinno sie grzac ... a
    jednak sie grzeje :-)

    J.