  • Data: 2017-06-09 20:48:42
    Temat: Re: Pompka ręczna do pompowania powietrza
    Od: "Hinek" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A cylinderek jest metalowy.

    Nie pisałem, że cylinderek jest z plastiku. Ty nie rozumiesz o
    czym piszę. W tej pompce cylinderek jest stalowy, tłoczek na
    sztywno połączony z korbowodem jest z aluminium, pierścień
    na tłoczku jest z jakiegoś teflonu a korba na osi silniczka
    jest gównolitu. Zanim wyrzuciłem - rozebrałem to na kawałki.
    Nie zdziwiło mnie to, że korba się urwała, ale rozwaliły mnie
    atrapy użebrowania chłodzącego wykonane z plastiku w
    kolorze aluminium.
    Gratuluję ci zakupu tego wspaniałego kompresora z jakże
    bogatym wyposażeniem. Jestem pewny, że będzie ci wiernie
    służył jeszcze przez wiele, wiele lat.

    --
    Hinek