  • Data: 2010-02-25 18:42:58
    Temat: Re: Pomozcie wybrac monitor: 30" HP LP3065 czy 27" Dell U2711
    Od: Czornyj <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak dla mnie to do pracy za duże, za wiele trzeba kręcić szyją, czy się
    > wręcz przesuwać, jednolitość kolorostyczna na całej powierzchni jest
    > niemal niemożliwa do uzyskania.

    Jak dla mnie 30-tka jest może jeszcze trochę za mała, ale wreszcie
    zapewnia to jako-taki, pieprzony komfort pracy. Wreszcie mogę oglądnąć
    przygotowywane do druku powiększenia 60x40 w 1:1. Rozdzielczość jest
    słuszna, paletki nie zabierają miejsca, w ID składa się bajecznie -
    rozkładówki nie trzeba powiększać podczas pracy (czasem trzeba
    pomniejszać.

    Natomiast zamiast Della czy innego HP sugeruję wziąć NEC-a 3090WQXi,
    lub zaczekać na nowe panele NEC serii PA - 271 i 301.