  • 1. Data: 2009-08-31 07:57:20
    Temat: Pomocy..
    Od: "Apvv" <a...@w...pl>

    Witam, mam taki problem do rozgryzienia, może ktoś ma pomysł?

    Potrzebuję, za pomocą 1 komputera , obsłużyć 3 monitory, które wyświetlałyby
    3 niezależne od siebie okna z przeglądarki www na pełnym ekranie.
    Chodzi o sytuację, wypuszczenia 3 różnych obrazów z 1 kompa na 3 monitory
    ( śledzenie 3 różnych kursów walut z www na każdym monitorze).
    Są karty matroxa, triple , ale z tego co sie doszukalem one potrafią
    podzielić 1 obraz na 3 monitory tworząc ogolnie całość jedna !!!

    JEsli ktos ma pomysly prosze o pomoc....

  • 2. Data: 2009-08-31 08:01:26
    Temat: Re: Pomocy..
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    Apvv <a...@w...pl> napisał(a):

    > Potrzebuję, za pomocą 1 komputera , obsłużyć 3 monitory,

    A to chyba nie ta grupa

  • 3. Data: 2009-08-31 08:12:44
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Apvv pisze:

> [...]
    > Są karty matroxa, triple , ale z tego co sie doszukalem one potrafią
    > podzielić 1 obraz na 3 monitory tworząc ogolnie całość jedna !!!

    No i bardzo dobrze. Na takim ogromnym pulpicie otwórz
    3 przeglądarki czy co tam i rozmiesc je odpowiednio,
    by kazda przypadala na jeden monitor.

    Matroxy "ze sklepu" sa drogie. Mozna to rozwiazac
    znaaaacznie taniej za pomoca dodatkowej karty graficznej.

    pozdro
    --
    A S

  • 4. Data: 2009-08-31 20:36:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej S. wrote:

> [...]
    > by kazda przypadala na jeden monitor.
    >
    > Matroxy "ze sklepu" sa drogie. Mozna to rozwiazac
    > znaaaacznie taniej za pomoca dodatkowej karty graficznej.

    ale można kupić użwyanego matroxa bo do tego to szybka karta nie jest
    potrzebna :)

  • 5. Data: 2009-08-31 21:43:19
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "Apvv" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > podzielić 1 obraz na 3 monitory tworząc ogolnie całość jedna !!!
    >
    > JEsli ktos ma pomysly prosze o pomoc....

    Poza faktem, ze to NTG, to chyba nie ma problemu podlaczyc ze 2 grafik i
    nawet 4 monitorow?
    A jak chcesz koniecznie z jednego to moze idz w strone rozwiazan Matroxa,
    albo rozwiazania softwareowego?
    http://www.kegetys.net/SoftTH/
    Inny pomysl to kupienie karty na USB i tak podlaczenie monitora. Do dostania
    nawet w MM, jesli nie chcesz specjalnych monitorow pod USB. Teraz nawet
    niektore ramki do zdjec moga tak dzialac jako zewnetrzny monitor.
    W kazdym razie jest wiele mozliwosci.

    MARC

  • 6. Data: 2009-09-01 13:51:00
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > ale można kupić użwyanego matroxa bo do tego to szybka karta nie jest
    > potrzebna :)

    2-monitorowego za 5 zl o ile pamietam :-).
    Jak dodatkowo jest grafika na płycie głównej, to jest to koniec
    wydatków, jesli chodzi o 3 monitory.

    pozdro
    --
    A S