  • 11. Data: 2012-07-06 21:32:53
    Temat: Re: Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2012-07-06 10:52, k...@f...net pisze:
    > Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    >
    > Jako ze nie daję już rady jeździć w kurtce bo spływam potem, chciałbym prosić o
    radę o wybór zbroi na lato. Potrzebuję tego przede wszystkim do miasta. Znalazłem
    taką Adrenaliny : http://sklep.motorista.pl/zbroja-adrenaline-shell-pr
    o.html cena ok w porównianiu np. z Alpinestarsem ale jak z jej wytrzymałością?

    mam, daruj sobie szkoda kasy..
    kiepska siatka, jak glebniesz to te całe ochraniacze poprzesuwają się.
    Płyniesz pod tym jak cholera, a jak masz troszkę więcej masy to
    wyglądasz jak zawodnik rugby. Wkurzyło to mnie tak, że w tym roku nawet
    z piwnicy nie wyciągnąłem..
    Za to obejrzałem:
    http://www.dainese.com/uk_en/motorbike/g-air-frame-t
    ex.html?cat=12&subcat=16
    http://rs-taichi.pl/produkty/kurtki-tekstylne-mesh.h
    tml

    mam ich letnie rękawiczki i klasa, więc chyba wezmę kurtkę..

    --
    jeDrASS

  • 12. Data: 2012-07-07 10:05:11
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-06 10:52, k...@f...net pisze:
    > Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato

    Kurtka z mesha (dwie warstwy nieco rzadziej plecionego materiału, tak że
    pod światło jest niewyraźny prześwit), do tego bawełniany t-shirt. Ja
    używam od paru lat kurtki Spool ale zdaje się ta firma już nie istnieje.
    Na mnie wygląda tak:
    https://picasaweb.google.com/Magic2OOzone/Hungarorin
    gJa#5474022040176557666
    https://picasaweb.google.com/Magic2OOzone/Hungarorin
    gJa#5474022117234241970
    czyli na pierwszy rzut oka zupełnie jak pełna, krótka kurtka ale
    wystarczy ruszyć z miejsca żeby zaczęło przyjemnie chłodzić. Nie trzeba
    się gimnastykować przy zakładaniu, układać ochraniaczy itepe. Polecam.
    Faktycznie można by się jedynie zastanowić nad jasnym kolorem.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2012-07-07 19:26:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.07.2012 10:52, k...@f...net pisze:
    > Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    >
    > Jako ze nie daję już rady jeździć w kurtce bo spływam potem,
    > chciałbym prosić o radę o wybór zbroi na lato. Potrzebuję
    > tego przede wszystkim do miasta.

    Cóż, u mnie się sprawdza zwykła jeansowa kurtka, rolkowe ochraniacze
    i.... umiarkowana prędkość ;)

    Test praktyczny taki zestaw przeszedł, chociaż to był wyjazd na
    światłach z zasadzką w postaci nie sprzątniętego tego dynksu, którym
    strażacy neutralizują rozlane płyny po wypadku (no i trochę z za mocno
    się złożyłem ;) ) więc prędkość była w okolicy 30km/h.

    Ale kurtka była tylko trochę pobrudzona i ja żadnych strat nie
    poniosłem... przynajmniej w rejonie kurtki, bo niestety kostkę mi ładnie
    przygniotło i pociągnęło, więc skończyło się na skręceniu i gipsie (było
    by gorzej, ale buty "skoczki" choć nie dające pełnej ochrony zawsze
    trochę zamortyzowały, chociaż może byłoby lepiej, jakbym sam z taką nogą
    nie stawiał wszystkiego do pionu ;)

    Tak pół żartem, pół serio: kiedyś czytałem pienia pochwalne na temat
    klasycznej kolczugi w tej roli ;)

  • 14. Data: 2012-07-07 20:16:20
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-07-07 19:26, Andrzej Lawa pisze:
    > Tak pół żartem, pół serio: kiedyś czytałem pienia pochwalne na temat
    > klasycznej kolczugi w tej roli

    Koniecznie z mithrilu ... ;)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 15. Data: 2012-07-09 09:13:00
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 6 Jul 2012 16:48:40 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    o.html

    > Nie wiem jak z wytrzymaloscia, ale tutaj masz test:
    > http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-akcesoriow/
    tania-zbroja-no-name-sprzedawana-pod-wieloma-markami
    ,art51.html

    > krotki link:
    > http://tinyurl.com/cf278lt
    >
    > Duzo sie nie dowiesz, ale zawsze cos.

    Ja mam tą zbroję kupioną z metką 'Datex' używam na enduro drugi sezon i
    nic się z nią nie dzieje niedobrego a wywracałem się wielokrotnie.
    Natomiast nie jestem przekonany czy to dobry wybrór na motocykl szosowy.
    Po pierwsze nie chciałbym w tym szlifować po asfalcie, owszem są
    ochraniacze ale pomiędzy nimi jest tylko siateczka i to może się zemścić.
    Po drugie zakładanie tego jest upierdliwe, a zdejmowanie ze spoconego
    ciała to już zupełna masakra.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 16. Data: 2012-07-09 10:42:56
    Od: sasza7 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 10:52:09 UTC+2 użytkownik k...@f...net napisał:
> [...]
    o.html cena ok w porównianiu np. z Alpinestarsem ale jak z jej wytrzymałością?

    Ja mam bardzo podobną tylko innej firmy (podejrzewam że jeden producent tylko metki
    inne). Jak będę w domu to mogę sprawdzić markę. Zaliczyłem dwie wywrotki na asfalcie.
    Obie na szczupaka jedna z fikołkiem, ochraniacze spełniły swoje zadanie ;) A obie
    kurtki które miałem na mocno się poprzecierały.
    Co do używania to trochę krępuje ruchy (ale przeszkadza to tylko na postoju) i trzeba
    jeździć żeby było chłodno w plecy.
    Pozdrawiam
    Piotr Głębski

  • 17. Data: 2012-07-09 10:44:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-09 09:13:00 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

> [...]
    > (...)
    > Po drugie zakładanie tego jest upierdliwe, a zdejmowanie ze spoconego

    Do ędurzenia takie zbrojki na siatce to są fajne na wczesną
    wiosnę/późną jesień, bo wtedy sympatycznie dogrzewają, latem w tym jest
    koszmarnie - naprawdę warto zainwestować w zestaw
    buzer+nerkowiec+łokcie na ciepłe dni, różnica jest kolosalna.

    de Fresz

  • 18. Data: 2012-07-09 10:47:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-07 19:26:46 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Tak pół żartem, pół serio: kiedyś czytałem pienia pochwalne na temat
    > klasycznej kolczugi w tej roli ;)

    Tylko że do kolczugi trzeba mieć jeszcze grubaśnego pikowańa w którym
    człowiek płynie gorzej niż w kurtce motocyklowej, inaczej można mieć
    fajne stalowe implanty w miejscach styku ciała z asfaltem.

    de Fresz

  • 19. Data: 2012-07-09 10:50:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.07.2012 10:47, de Fresz pisze:

    > Tylko że do kolczugi trzeba mieć jeszcze grubaśnego pikowańa w którym
    > człowiek płynie gorzej niż w kurtce motocyklowej, inaczej można mieć
    > fajne stalowe implanty w miejscach styku ciała z asfaltem.

    Zapewne ;)

    Ja tylko sprzedaję tę plotkę jak kupiłem ;)

  • 20. Data: 2012-07-09 11:38:24
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 9 Jul 2012 10:44:52 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
> [...]

    > koszmarnie - naprawdę warto zainwestować w zestaw
    > buzer+nerkowiec+łokcie na ciepłe dni, różnica jest kolosalna.

    Ja pod spód zakładam koszulkę termoaktywną z długimi rękawami a na wierzch
    bluze. Zakładam, że wyjeżdzając endurakiem i tak się spocę więc nie widzę
    problemu :) Jeździłem tak przez cały weekend (temeperatury w okolicach 30
    stopni) i było OK.