    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pomoc w wyborze: lampa Metz/Pentax i szkiełko Tamron/Sigma
    Date: Fri, 27 Nov 2009 19:43:56 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Mam dokładnie taki zestaw - K 20 i Metz 58, gdzieś od roku. Na lampę na pewno
    nie narzekam, nic się też nigdzie nie przepaliło, choć jeszcze mi trochę zostało
    do 800 strzałów (ale ze 300 było). K 20 się wygłupił i zaczął się co jakiś czas
    zawieszać, i to w tak uparty sposób, że restart potrzebował aż wyjęcia baterii,
    po ponownym wgraniu softu na razie przeszło.
    Pentaxowskiej lampy nie znam, więc nie mam porównania. Metz robi dokładnie to co
    trzeba.
    PZDR :-)