  • 1. Data: 2020-08-28 12:09:20
    Temat: Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
    Od: K <n...@e...com>

    Znalazlem cos takiego: https://www.citroen.fr/ami

    Zakladajac, ze chcialbym sie dostac z Warszawy do sanatorium nad morze:
    - Ile musialbym opierdolic dziennie obiadow po drodze tak aby nie zasnac
    za kolkiem?
    - Na ile dni najlpiej rozlozyc podroz aby zwiedzic jak najwiecej
    ciekawych miejsc po drodze?
    - Czy jest jakies tajne forum z lista miejsc gdzie mozna sie podladowac
    za darmo, chodzi mi o caritasy, PGRy, prywatne stacje benzynowe, kempingi?
    - Jaki rodzaj przedluzacza wziac ze soba, czy taki pomaranczowy z
    Castoramy za 67pln bedzie ok?
    - Czy warto zabierac walizke z ciuchami czy lepiej wypozyczyc ciuchy na
    miejscu?
    - O ile zwiekszy sie zasieg jak wylacze radio i swiatla i czy da sie
    wtedy wyprzedzic zestaw w mniej niz 7km?
    - Jaka jest optymalna temperatura do podrozowania?

  • 2. Data: 2020-08-28 13:07:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, K.
    On 28.08.2020 12:09 you wrote:

    > Znalazlem cos takiego: https://www.citroen.fr/ami

    Zaplanuj np tym:
    https://www.aixam.pl/pl/prawo-jazdy-am-a1-a2-a-b1-b-
    c1-c-d1-d-t/access

    --
    Pete

  • 3. Data: 2020-08-28 13:23:52
    Temat: Re: Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 12:09, K pisze:
> [...]
    > wtedy wyprzedzic zestaw w mniej niz 7km?
    > - Jaka jest optymalna temperatura do podrozowania?

    Ja mogę tylko poradzić, żebyś wziął ze sobą mądrą książkę do czytania
    podczas ładowania.
    Alternatywą dla książki jest korzenioplastyka. Piękne hobby.

  • 4. Data: 2020-08-28 13:33:47
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 13:07, Pete pisze:

    > Zaplanuj np tym:
    > https://www.aixam.pl/pl/prawo-jazdy-am-a1-a2-a-b1-b-
    c1-c-d1-d-t/access

    Hmmm.
    Widzę tam dwa modele "pojazdów osobowych"
    Ten tańszy wygląda jak gówno pieska.
    Ale ten droższy już nie taki brzydki.
    Wygląda jak nowoczesny odkurzacz, czyli tak jak wszystkie dzisiejsze
    samochody dla biednych. Można się przyzwyczaić.

  • 5. Data: 2020-08-28 13:45:27
    Od: robot <r...@o...pl>

    https://ibb.co/PcqPsdy

  • 6. Data: 2020-08-28 14:11:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, robot.
    On 28.08.2020 13:33 you wrote:

> [...]
    > jak gówno pieska. Ale ten droższy już nie taki brzydki. Wygląda jak
    > nowoczesny odkurzacz, czyli tak jak wszystkie dzisiejsze samochody

    No. I te wszystkie rady K dla ww elektryka będzie można również
    zastosować dla tego dizla.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2020-08-28 14:30:57
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/08/2020 12:07, Pete wrote:

    > Zaplanuj np tym:
    > https://www.aixam.pl/pl/prawo-jazdy-am-a1-a2-a-b1-b-
    c1-c-d1-d-t/access

    Ale to jest diesel dla cebularzy, ja chce isc z postepem.

  • 8. Data: 2020-08-28 14:31:58
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/08/2020 12:23, robot wrote:

    > Ja mogę tylko poradzić, żebyś wziął ze sobą mądrą książkę do czytania
    > podczas ładowania.
    > Alternatywą dla książki jest korzenioplastyka. Piękne hobby.

    Przy jedzeniu sie nie czyta.

  • 9. Data: 2020-08-28 14:45:45
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 14:31, K pisze:

    > Przy jedzeniu sie nie czyta.

    Tak se właśnie pomyślałem, że przy tych stacjach ładowania
    można by dodatkowy biznes otworzyć. Takie kafejki "Charge Caffee",
    kółka zainteresowań założyć, korzenioplastyka. I sprzedawać tam
    piwo bezalkoholowe, hod dogi itd. Żyła złota.
    Na stacji benzynowej człowiek krótko jest, dużo nie kupi towaru.
    A w Charge Caffee to i księgarnie z mądrymi książkami można otworzyć.
    Z nudów klient wszystko kupi, nawet te korzenie do korzenioplasyki będą
    schodzić.

  • 10. Data: 2020-08-28 14:51:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 28 sierpnia 2020 o 12:09:22 UTC+2 K napisał(a):
> [...]
    > wtedy wyprzedzic zestaw w mniej niz 7km?
    > - Jaka jest optymalna temperatura do podrozowania?
    A ja takie coś znalazłem
    https://steelguru.com/uploads/news/belaz-75710_95768
    .jpg
    Jak będziesz potrzebował przewieźć szafę to sobie takie auto kup.